اخبار اخبار ورزشی

۲ خارجی استقلال و ۱ خارجی پرسپولیس

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، در هجدهمین قسمت از پخش تصویری یورو 24 به تحلیل بازی حساس و جذاب آلمان و اسپانیا و بازی کسل کننده فرانسه و پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی اروپا پرداختیم. جام ملت ها و نگاهی گذرا به دیدارهای امشب هلند، انگلیس و سوئیس تحلیل فنی نوریس باقری، مربی فوتبال، بخش ثابتی از یورو 24 اقتصادی ایران است.

الحدادی: بسکتبال ایران شروع به ریختن پوست کرده است

اسطوره بسکتبال معتقد است که سطوح پایه در این رشته نیازمند مسابقات بین المللی بیشتری است.

حامد حدادی در حاشیه دیدار تیم ملی بسکتبال زیر 18 سال ایران و روسیه در اولین روز از رقابت های جام بین المللی کالی اظهار داشت: این مسابقات فرصت خوبی برای بسکتبالیست های جوان ایرانی بود تا آنها را در رقابتی خوب محک بزنند. بچه های ما با استعداد هستند اما به کار و مسابقات بین المللی بیشتری نیاز دارند. ما باید مسابقات تدارکاتی و بین المللی بیشتری داشته باشیم تا بسکتبال ما رشد کند.

فرانسه – اسپانیا اولین بازی نیمه نهایی جام ملت های اروپا

تیم ملی فوتبال فرانسه در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی یورو 2024 با شکست پرتغال حریف اسپانیا شد.

دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا بین فرانسه و پرتغال بدون رد و بدل شدن گل در وقت های قانونی و اضافه به پایان رسید و ضربات پنالتی برنده این دیدار را مشخص کرد. هر چند این کشمکش گلی نداشت اما در طول 120 دقیقه هر دو تیم چندین بار موقعیت های گلزنی ایجاد کردند که یا مغفول ماندند یا توسط مگنیان و کاستا مهار شد.

انواع فساد در ورزش ایران + نمونه

دوپینگ، تبانی، خردسالان، اختلاس، سرقت، کلاهبرداری، تبانی، پارتی بازی، فحاشی اخلاقی، کلاهبرداری، پولشویی، فرار مالیاتی، دلالی، شرط بندی و استفاده از اموال دولتی از مصادیق فساد در ورزش ایران است.

ورزش در همه جوامع به عنوان یک پدیده مثبت تلقی می شود، زیرا نقش اولیه آن در ترویج سبک زندگی سالم بسیار زیاد است، اما وجود منابع مالی و جذابیت های فراوان منجر به پیدایش فساد در ورزش شده است.

اسطوره های ایران در المپیک/ بی همتا مثل تختی

غلامرضا تختی با دو مدال طلا و دو نقره پرافتخارترین کشتی گیر ایران در تاریخ بازی های المپیک است.

ستاره والیبال ایتالیایی المپیک را از دست داد

سیمون آنزانی به دلیل مشکلات قلبی المپیک را از دست داد.

تیم ملی ایتالیا اردوی آماده سازی خود را برای بزرگ ترین رویداد والیبال جهان آغاز کرد. این اردو با حضور 15 بازیکن زیر نظر جوری برگزار می شود. سایت والیبال ایتالیا گزارش داد سیمون آنزانی یکی از مدافعان تور این تیم به دلیل مشکلات سلامتی بازی های المپیک را از دست داد و اردوی تیم ایتالیا را ترک کرد.

نمایندگان العربی عبدالکریم حسن را در تهران جذب می کنند

روزنامه قطری الرای در شماره امروز شنبه خود نوشت که مدیریت باشگاه العربی در حال انجام آخرین اقدامات برای انتقال عبدالکریم حسن است.

اگرچه باشگاه پرسپولیس اعلام کرد عبدالکریم حسن را نمی فروشد اما به نظر می رسد احتمال جدایی این بازیکن باتجربه قطری بسیار زیاد است.

دو بازیکن خارجی از باشگاه استقلال قرارداد گرفتند

بازیکنان خارجی استقلال با این تیم قرارداد امضا کردند.

وردن کیوسوسکی دروازه بان 29 ساله و آلمدین زلکیچ وینگر بوسنیایی که در معاینات پزشکی استقلال شرکت کرده بود با این تیم قرارداد امضا کردند تا فصل آینده در لیگ برتر انگلیس به آبی ها خدمت کند.

چرا کروس خداحافظی کرد و رونالدو هنوز آنجاست؟

در حالی که بسیاری از مهارت های فنی تونی کروس در زمین ناراضی هستند، کریستیانو رونالدو 39 ساله تورنمنت ضعیفی را با پرتغال پشت سر گذاشته است.

می گویند باید سر وقت بروی. بارزترین مثال تونی کروس است. جمعه آخرین بازی دوران حرفه ای او بود. اما پس از سوت پایان، تنها یک سوال ذهن همه را درگیر کرد؛ چرا وقتی می تواند یکی دو سال دیگر بازی کند، فوتبال را کنار بگذارد.

خلاصه بازی: فرانسه 0 (5) – (3) 0 پرتغال

تیم ملی فرانسه با شکست پرتغال در نیمه نهایی جام ملت های اروپا 2024 رقیب اسپانیا شد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال