اخبار اخبار اقتصادی

۲۳ تیرماه عملیات بازگشت به اتمام می‌رسد

تبلیغات بنری


به گزارش کارشناس اقتصادی ایران، حسام قربانعلی ضمن تشریح آخرین تحولات بازگشت زائران به سرزمین وحی به کشور، 178 پرواز برنامه ای از مدینه منوره به ایستگاه های داخلی و 57 پرواز نیز انجام شده است. در دست اقدام. از این ایستگاه حرکت کنید.

وی افزود: تعداد پروازهای برنامه ای فرودگاه جده تا این لحظه 55 پرواز است و در ادامه عملیات، 102 پرواز برنامه ای دیگر از فرودگاه جده انجام می شود.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران تصریح کرد: مجموع پروازهایی که تاکنون از فرودگاه های مدینه و جده انجام شده است 233 پرواز برنامه ای است که از این تعداد 159 پرواز باقی مانده است.

قربانعلی با بیان اینکه طی برنامه ریزی ها یک روز از بازگشت حجاج کاسته شد، گفت: به این ترتیب شنبه آینده 2 تیرماه آخرین پروازهای زائران خانه خدا از فرودگاه جده خواهد بود.

وی با بیان اینکه تاکنون 53 هزار زائر به کشور بازگشته اند، افزود: زائران از استان های اصفهان، گلستان، سیستان، بلوچستان، زنجان، مازندران، هرمزگان، بندر چابهار، فارس، آذربایجان غربی، اردبیل، یزد و تهران باقی مانده اند. بقیه زائران حدود 34500 نفر به کشور بازخواهند گشت.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران گفت: تاکنون مشکل خاصی در این مسیر نداشته‌ایم و همچنین با پدیده عجله در فرودگاه مدینه روبه‌رو بوده‌ایم، به‌طوری‌که در روند بازگشت مسافران عمره، پروازهای مدینه به حومه انجام شد. 15 دقیقه شتاب گرفت.

وی در پایان گفت: اگرچه با تحریم یکی از شرکت ها و عدم صدور مجوز مواجه بودیم، اما روند حمل و نقل حج تاکنون به خوبی پیش رفته است و از این رو با پروازهای برنامه ریزی شده به حج 1403 تسریع می کنیم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال