اخبار اخبار سیاسی

پرتاب جنجالی در برنامه زنده

تبلیغات بنری


به گزارش سایت «توژال»، خبرنگاران «توژال» شامگاه چهارشنبه (30 خرداد) اخبار مختلفی را در حوزه های مختلف تهیه و تولید کردند.

رسانه های صهیونیستی: سخنرانی امروز دبیرکل حزب الله لبنان یکی از قوی ترین سخنرانی های وی است.

واکنش ایران به دزدی جدید آمریکا/به رسمیت شناختن صهیونیست ها از...

جهان سخنرانی امروز چهارشنبه دبیرکل حزب الله لبنان که در مراسم یادبود یکی از رهبران مقاومت لبنان ایراد شد، با واکنش های گسترده و سریع رسانه های صهیونیستی مواجه شد.

رسانه های صهیونیستی در اولین واکنش به سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کردند: این یکی از تندترین سخنرانی های سید حسن نصرالله است.

واکنش ایران به اقدامات آمریکا در مصادره و فروش دارایی های ونزوئلا

جهان – ناصر کنعانی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه در بیانیه‌ای اقدامات آمریکا در مصادره و فروش سهام پالایشگاه سیتگو که بخشی از اموال و دارایی‌های ونزوئلا است را محکوم کرد. خلاف قوانین بین المللی و محکوم است.

اقدامات خصمانه کانادا علیه ایران

جهان – وزیر امنیت کانادا روز چهارشنبه در نشست خبری اعلام کرد: امروز اینجا هستم تا اعلام کنم دولت ما تصمیم دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه های تروریستی قرار دهد.

وی مدعی شد: این اقدام پیامی قوی است که مشخص می کند کانادا از تمام ابزاری که در اختیار دارد برای مبارزه با گروه های تروریستی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده می کند.

باید از فناوری های جدید برای مقابله با جرایم سایبری استفاده کرد

واکنش ایران به دزدی جدید آمریکا/به رسمیت شناختن صهیونیست ها از...

اجتماعی حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی آزاد دادستان کل کشور که به همراه هیئت قضایی برای شرکت در ششمین اجلاس مدعی العموم کشورهای برجام به روسیه سفر کرده بود، طی سخنانی در کنفرانس بریکس گفت: برای بهره مندی دادستان های عمومی در کشورهای عضو از فناوری های مدرن ضروری است.

تصویب ۱۱ درخواست از دستگاه های اجرایی در جلسه شورای اقتصاد

واکنش ایران به دزدی جدید آمریکا/به رسمیت شناختن صهیونیست ها از...

اقتصاد – شورای اقتصاد امروز به ریاست محمد مخبر تشکیل شد و با بررسی ۱۱ درخواست وزارتخانه های نیرو، نفت، صنعت، معدن، تجارت، دولت، فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقت کرد.

در این جلسه درخواست وزارت نفت برای طرح افزایش راندمان استحصال اتان در پالایشگاه های پارس جنوبی، درخواست وزارت کشور برای طرح تامین و ساخت خودرو برای متروی تهران و شهرهای بزرگ تبریز، اصفهان، و همچنین درخواست وزارت کشور برای تامین و ساخت خودرو برای متروی تهران، بررسی شد. شیراز، قم و کرج و همچنین اصلاح جدول دریافت و پرداخت فاینانس خط 2 مترو تبریز و درخواست وزارت نیرو مبنی بر ساخت ساختمان و نیروگاه برق آبی در قیز قالاسی و خدآفرین از طرف ایرانی و تکمیل و تجهیز شبکه‌های اندازه‌گیری آب‌های سطحی و زیرزمینی در استان‌ها درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه تسهیل همکاری بین خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران تجارت دریافت تسهیلات مالی خارجی در راستای اجرای طرح تولید لاستیک اتوبوسی و کامیونی، راهسازی و معدنی از جمله دستور کارهای جلسه امروز شورای اقتصاد بود که به تصویب اعضا رسید.

مشاور پزشکی در برنامه زنده میکروفون را در دست گرفت

خط مشی عصر امروز میزگرد فرهنگی برای مسعود فضلیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و در پایان این میزگرد پس از طرح سوال محمد فضلی کارشناس برنامه از مشاوران پزشکی برگزار شد. عصبانی شد و در نهایت میکروفون دو نفر قطع شد و فضلی هم از برنامه خارج شد.

مشاور پزشکی پس از خروج از صحنه میکروفون خود را رها کرد و رفت.

مسعود بزکیان در پاسخ گفت: زمانی که هیئت علمی هستیم و معتقدیم فرهنگی هستیم، در این برنامه مسائل شخصی را مطرح می کنیم که نباید مطرح کنیم، پس انتظار داریم فرهنگ را در جامعه اصلاح کنیم. من نمی گویم حق با کیست و چه کسی اشتباه می کند، می گویم اگر اختلاف نظر داریم، اختلافاتمان را پشت سر سخنران پخش نکنیم. ما باید حرف بزنیم.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی یکی از اعضای هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به این موضوع گفت: رفتار مشاور آقای بدیشیان در برنامه زنده تلویزیونی مصداق بارز بداخلاقی انتخاباتی بود و قطعاً هیئت اجرایی مرکزی این کار را انجام خواهد داد. این موضوع را بررسی کنید

مسعود زریب‌هوان، فعال سیاسی در برنامه زنده سیما با اشاره به گرفتن میکروفن توسط مسعود پیشیکیان صدراعظم گفت: مردمی که از میزگردهای انتخاباتی عصبانی هستند و رهبری ندارند، چه خواهند کرد؟ اگر کشور را به آنها بدهید؟

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال