اخبار اخبار تکنولوژی

نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری برنامه اقتصاد دیجیتال ارایه کنند

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، در راستای احقاق حقوق و تسهیل فضای کسب و کار و جامعه بزرگ ذینفعان حوزه اقتصاد دیجیتال، با انتشار اطلاعیه ای خواستار اعلام برنامه دقیق و شفاف برای محترمین شد. نامزدهای. چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه اقتصاد دیجیتال. متن این اطلاعیه به شرح زیر بود:

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان بزرگترین تشکل غیردولتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران در راستای وظایف سازمانی خود و با شناخت و در نظر گرفتن واقعیت های بین المللی و ملی خواستار ارائه شفاف و جامع است. مشروح برنامه کاندیداهای محترم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه اقتصادی.

بدیهی است برای کاندیداهای محترمی که مایل به تصدی مدیریت اجرایی کشور هستند، جایگاه مهم و حساس و سهم رو به رشد اقتصاد دیجیتال و مجموعه گسترده و ملی کاربران، شرکت ها، ذی نفعان و خدمات مبتنی بر آن به آینده است. کشور، خود توضیحی است.

همچنین بدیهی است که صرفاً اتکا به ارائه مطالب گسترده و کلی و تاکید بر اهمیت پیشرفت در این عرصه توسط کاندیداهای محترم، در شرایط کنونی افکار عمومی و فعالان گسترده این عرصه را قانع نخواهد کرد.

امروزه بر اساس آمار، شواهد و خدمات ارائه شده در سطح کشور، نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری به این مهم واقف بوده و متوجه شده اند که بخش خصوصی موتور محرکه و یکی از محورهای اساسی توسعه است. برای اقتصاد دیجیتال

بنابراین، منطقی و به درستی انتظار می رود که نامزدهای محترم ریاست جمهوری برای حل و فصل مسائل مربوط به اقتصاد دیجیتال، آدرس های دقیق و اساسی را در تریبون های خود ارائه دهند. بنابراین تاکید می‌شود تا زمانی که مسائل ریشه‌ای در اقتصاد دیجیتال حل نشود، تمامی سرمایه‌های مالی، انسانی و ملی چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی در معرض تهدید و محدود شدن قرار خواهند گرفت.

با این مقدمه و این اطلاعیه، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور خواستار شفاف سازی برخی از موارد مندرج در بیانیه ها و به ویژه برنامه های ارائه شده از سوی داوطلبان محترم است تا تصویری دقیق از میزان انطباق برنامه های خود با الزامات مسائل، نیازها و کاستی های اقتصاد دیجیتال.

بیشترین میزان ایجاد موانع و کندی پیشرفت اقتصاد دیجیتال در کشور به دلیل ماهیت فراگیر و رو به گسترش آن، تنوع و تعدد نهادهای مداخله گر و عدم آشنایی گاهاً با الزامات و واقعیت این امر است. رشته. به طور مشخص برنامه و راهبرد نامزدهای محترم ریاست جمهوری در این زمینه چیست؟

یکی دیگر از مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه اقتصاد دیجیتال که گریبانگیر همه ذینفعان این حوزه و جامعه شامل ده‌ها میلیون کاربر است، عدم حضور نمایندگان بخش‌های خصوصی و دولتی به عنوان نمایندگان سرمایه‌های مالی، انسانی و ملی است. حلقه ها و نهادهای تصمیم گیری در این زمینه.

چه اقدامات و اقداماتی را در برنامه های خود انجام می دهید تا هر چه بیشتر امور مربوط به حوزه اقتصاد دیجیتال از جمله کمک در تنظیم مقررات، حل و فصل دعاوی و سایر چالش های جاری و در حال ظهور در این زمینه را به بخش خصوصی واگذار کنید. و مشخصا به سازمان صنفی کامپیوتر در کشور؟

آیا می توانید به طور خاص رئیس یا مسئول کارگروه اقتصاد دیجیتال در ستاد انتخاباتی نامزد محترم را معرفی کنید که به ارزیابی و درک بیشتر رویکرد و برنامه های نامزدها کمک کند؟

در پایان ضمن اعلام آمادگی سازمان النصر کشور برای ارتقای منافع ملی و کمک به نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی ایران، یک بار دیگر شایان ذکر است که ارائه برنامه تحول دیجیتال باید دقیق، جامع، قابل اندازه گیری و بر اساس نیاز بازار و نقش استراتژیک بخش خصوصی باشد که در آن بیشترین سرمایه انسانی در این زمینه را دارد. بنابراین بدیهی است که ارائه وعده ها و برنامه های کلی برآوردی از ظرفیت و میزان موفقیت برنامه های داوطلبان محترم با توجه به اقتصاد و تجارت دیجیتال نخواهد داشت.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال