اخبار اخبار سیاسی

محکومیت قاچاقچی خودرو در البرز

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، حمیدرضا کوانفر مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: پرونده قاچاق لندکروز V8 به ارزش 56 میلیارد و 100 میلیون ریال در شعبه دهم تعزیرات حکومتی کرج بررسی شد.

مدیرکل زندان دولتی البرز افزود: با توجه به مستندات پرونده، شعبه با تشکیل اتهام انتساب، مرتکب را به پرداخت مبلغ 56 میلیارد و 100 میلیون ریال معادل ارزش خودرو علاوه بر آن محکوم کرد. برای توقیف خودرو.» ماشین.”

کیوانفر گفت: زمانی که اعضای پلیس امنیت اقتصادی از کشف یک دستگاه خودروی قاچاق خبر دادند، پرونده این تخلف به تعزیرات حکومتی منتقل شد.

39 راس دام زنده در شهر قم ثبت شد

محکومیت قاچاقچی خودرو در البرز / کشف و ضبط 39 راس دام زنده در قم

تقی حسام مدیرکل زندان دولتی قم گفت: پرونده حمل 39 راس گوساله خارج از مقررات دولتی به ارزش 9 میلیارد و 282 میلیون ریال در شعبه سوم شعبه ابتدایی و ویژه زندان قم رسیدگی شد. زندان دولتی

مدیرکل زندان دولتی قم افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی، شعبه مذکور را حمل و نقل خارج از شمول مقررات دولتی متهم کرد و علاوه بر ضبط دام مکشوفه، متهم به پرداخت جزای نقدی محکوم شد. 18 میلیارد و 564 میلیون ریال معادل دو برابر ارزش دام کشف شده.

حسام بیان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروهای عبوری در بزرگراه ها این تعداد دام زنده را به ظن قاچاق از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده را برای رسیدگی به این موضوع ارسال کردند.

قاچاقچی سوخت در یزد محکوم شد

سید محمد مهدی مهاجریان مقدم مدیرکل زندان دولتی یزد گفت: پرونده حمل 12 هزار و 500 لیتر نفت و گاز خارج از مقررات دولتی در شعبه چهارم زندان دولتی یزد که به صورت تخصصی رسیدگی به تخلفات کالایی و خودرویی است مورد رسیدگی قرار گرفت. قاچاق ارز

مدیرکل زندان دولتی یزد افزود: شعبه با بررسی مستندات پرونده، تخلف را شناسایی و علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه، متخلف به پرداخت 12 میلیارد و 200 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مهاجریان مقدم گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروهای عبوری این میزان سوخت را از داخل یک دستگاه کامیون کشف و گزارش را به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

تعزیر قاچاقچی قشم

محکومیت قاچاقچی خودرو در البرز / کشف و ضبط 39 راس دام زنده در قم

کیومرث حسن پور مدیرکل زندان دولتی هرمزگان گفت: پرونده قاچاق کالای خارجی شامل 490 جفت دمپایی و صندل، 84 عدد کیف زنانه، 204 لوازم یدکی خودرو، 36 اجاق گاز مسافرتی، 14 عدد سینی سرو، 14 عدد کوزه آب و 6 عدد است. قوری با 11 میلیارد و 578 میلیون ریال مواد معدنی در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز در قشم برخورد شد.

مدیرکل زندان دولتی هرمزگان افزود: با اعتراف مجرم و عدم ارائه مدارک گمرکی، شعبه مذکور وی را به حمل کالای خارجی قاچاق و ضبط و تحویل به اداره جمع آوری اموال متهم کرد. متخلف به پرداخت 11 میلیارد و 578 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسن پور گفت: شعبه مذکور نیز سه میلیارد و 855 میلیون ریال معادل ارزش شناور حامل کالا به جریمه اضافه کرد و متخلف در مجموع به پرداخت 15 میلیارد و 433 میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل بازنشستگی استان هرمزگان افزود: با اطلاع ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی دریایی ارتش قشم مبنی بر کشف یک محموله کالای خارجی قاچاق از یک قایق، پرونده این تخلف به تحریم های دولتی

مقداری دام قاچاق در شهرستان ایلام کشف و ضبط شد

محکومیت قاچاقچی خودرو در البرز / کشف و ضبط 39 راس دام زنده در قم

سید مهدی محمدی مدیرکل زندان دولتی ایلام گفت: پرونده قاچاق 100 راس گوسفند به ارزش پنج میلیارد و 896 میلیون ریال در شعبه اول شعبه اول زندان دولتی دهلران رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام افزود: شعبه با بررسی ادله و ادله موجود، اتهام را ثابت کرد و علاوه بر ضبط احشام مکشوفه، مرتکب به پرداخت 11 میلیارد و 792 میلیون ریال معادل دو برابر آن محکوم شد. ارزش تخلف جریمه دریافت شد.

به گفته آل محمدی، زمانی که سربازان گمنام امام زمان (عج) از کشف محموله حیوانات زنده در داخل کامیون خبر دادند، پرونده این تخلف برای برخورد با تعزیرات حکومتی ارسال شد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال