اخبار اخبار اقتصادی

قاعده مندترین بی قاعده اجاره بها است

تبلیغات بنری


منظم ترین قانون اجاره است

به گزارش مجله توژال؛ به گفته مشاوران املاک، برخی از مالکان نسبت به سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش اجاره بها داشته اند. اما نرخ افزایش اجاره بهای مسکن در سال 1403 نسبت به سال گذشته برای شهر تهران 26 درصد و برای شهرستان های استان 24 درصد تصویب شد.

بررسی بازار رهن و اجاره پایتخت نشان می دهد که با بودجه 700 میلیون تومانی می توان یک آپارتمان تا 130 متر مربع را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: 493 قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی به 860 متقاضی در امیرکبیر نهاوند برای ساخت مسکن اختصاص یافت.

طبیعتاً باید در نظر گرفت که بسته به موقعیت ملک در منطقه، امکانات و متراژ آن متفاوت است. به عنوان مثال با این مبلغ می توانید یک آپارتمان 130 متری 2 خوابه و انباری و بدون آسانسور در محله نازی آباد و یک آپارتمان 60 متری یک خوابه و آسانسور و بدون پارکینگ را رهن کنید. محله بونک به قیمت 700 میلیون تومان و اجاره انبار.

با بودجه در نظر گرفته شده می توانید یک واحد 100 متری متشکل از 3 خواب و آسانسور در منطقه 10 و در محله نواب بدون پارکینگ و انباری و یا در محله جیحون یک واحد 65 متری متشکل از 2 خواب و یک واحد اجاره کنید. انباری با پرداخت کامل رهن / ایسکانیوز

منظم ترین قانون اجاره است

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال