اخبار اخبار سیاسی

قاضی‌زاده هاشمی انصراف داد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» از انصراف خود از انتخابات خبر داد.

متن نامه های قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است:

«خداوند صدقه دهنده است و صدقه دهنده صدقه دهنده است».

ادای تکلیف قانونی گاه در اصرار بر اصول و گاه در توجه به صلاح ملت جلوه می کند. در شرایط کنونی وظیفه شرع حفظ منافع کشور با تاکید بر اصول است.

به منظور حفظ وحدت نیروهای انقلابی و در پاسخ به درخواست کتبی برای اجماع شورای عالی نیروهای انقلاب و برخی علما و دلسوزان، امیدوارم سه برادر دیگرم نیز در فرصت باقی مانده تا تاریخ 1396/07/13 موافقت کنند. جبهه انقلابی تقویت می شود

از ملت شریف ایران، شورای محترم نگهبان، وزارت کشور و همه اعضای ستادهای انتخاباتی خود تشکر می کنم. امیدوارم راه شهید رئیسی عزیز به بهترین نحو ادامه یابد.»

به گزارش سایت توژال، قاضی زاده هاشمی دقایقی دقایقی قبل از اعلام استعفای شهید سید ابراهیم رئیسی در نامه ای خطاب به خانواده شهید سید ابراهیم رئیسی درباره حضور وی در انتخابات نوشت: احساس می کردم اگر نماینده ای نبود. در میان دولتمردان کشور، احساس می کنم اگر در بین دولتمردان ایران نماینده ای نباشد، می گویم در انتخابات شرکت می کنم. دولت سیزدهم در بین کاندیداها حق شهید دارد و مزد او را نخواهد گرفت.

متن نامه آقای امیرحسین قاضی زاده هاشمی خطاب به خانواده شهید رئیسی به شرح زیر است:

“به نام خدا

خانواده محترم رئیس جمهور مغتنم و شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی

با سلام و احترام

از خداوند متعال توفیق خدمت به ملت بزرگ ایران را در کنار شهید رئیسی عزیز سپاسگزارم و آن دوران را ذخیره ای برای آخرت خود می دانم.

پس از ضایعه دردناک سفر اردیبهشت تصمیم به ثبت نام در انتخابات در دفاع از زندگی و سیره شهید رئیسی گرفتم و با هدف ادامه راه آن مرد بزرگ، خود را در معرض رای مردم قرار دادم. . ایران احساس می کرد که اگر نماینده ای از 13 دولتمرد در بین کاندیداهای انتخابات نباشد، حق شهید ادا نمی شود.

خداوند گواه است که تمام توان خود را برای دفاع از خدمات سرور محرومان به کار گرفتم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردم. من اعتقاد داشته و دارم که گفتار و کردار شهید عزیزمان سالیان سال رهبر مردمی و حاکم گمشده ای بود که محرومان و ولایتمداران به دنبالش بودند.

در دوران تبلیغات انتخاباتی با وظیفه دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه دولت سیزدهم در صحنه حضور داشتم و در بحث هایی که برخی از ضرورت پایان دادن به تفکر دولت سیزدهم صحبت می کردند. گفت: مصمم‌تر شده‌ایم تا از شهید مظلوممان دفاع کنیم و نگذاریم او در بین مردم گم شود.

هم اکنون و در پایان راه، در درجه اول از خداوند متعال برای هر گونه کوتاهی احتمالی در راه دفاع از انقلاب اسلامی و خدمات رئیس جمهوری اسلامی مغفرت و برای ملت بزرگ آرزوی توفیق روزافزون دارم. ایران و شما مردم عزیز.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال