اخبار اخبار سیاسی

فضا برای مشارکت همه سلیقه‌ها در انتخابات باز شده است

تبلیغات بنری


حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی اخلاق در گفت و گو با مجله توژال با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران شب است. از سرنوشت -نظام سرنوشت; یعنی مردم با حضور در صندوق ها سرنوشت خود و ملت را برای یک دوره چهار ساله به نامزد ریاست جمهوری می سپارند. علاوه بر این که مردم ما دارای روحیه مذهبی هستند و خود را موظف به حضور در شعب اخذ رای می دانند، مردم ما به لطف خدا وطن دوست و نگران کشور خود هستند.

وی همچنین تصریح کرد که ثبات نظام و اداره کشور با حضور در پای صندوق های رای تضمین می شود. به ویژه در شرایط کنونی که انقلاب اسلامی به یک نیروی در منطقه تبدیل شده و پس از 75 سال توانسته است علناً به رژیم صهیونیستی حمله کند. تلاش رژیم صهیونیستی برای قرار دادن آن در یک گوشه باریک شکست خورده است. امروز غرور ملی افزایش یافته است. علاوه بر حضور شگفت انگیز مردم در مراسم وداع با شهید رئیسی، حلقه تکمیلی آن حضور شگفت انگیز پای صندوق های رای است.

نماینده مردم مشهد و کلات در شورای اسلامی گفت: امروز جناح های مختلف نیز نامزدهای خود را در صحنه انتخابات دارند. بنابراین هرکسی بدون توجه به سلیقه خود می تواند به شعبه اخذ رای بیاید و به هرکس که می خواهد رای دهد. وی همچنین از شورای نگهبان برای بازکردن راه برای همه جناح ها تشکر کرد. امروزه همه افراد ذیربط می توانند نامزد مورد نظر خود را در میان کاندیداهای واجد شرایط پیدا کنند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال