اخبار اخبار فرهنگی

صداوسیما با پخش مناظره شب گذشته چه به‌ دست آورد؟

تبلیغات بنری


به گزارش سایت «توژال»، اولین مناظره بعد از دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در سال 1403 با حضور مسعود باغکیان و سعید جلیلی برگزار شد و از شبکه های 1K، خبر، جام جم، سلامت با اتصال ناشنوایان پخش شد. تی وی بیون و رادیو ایران.

این برنامه که پس از 15 سال ساختار مناظره های حضوری را احیا کرد، با اجرای مهدی خسروی به صورت زنده پخش شد و توانست یادآور توان صداوسیما و مجریان آن در تولید و پخش برنامه های زنده چالشی – اگر باشد. ممکنه. فضای مناسب و به دور از محافظه کاری ایجاد می شود.

از این منظر مشخص می شود که صدا و سیما با پذیرش خطرات مناظره بین دو نفر – به ویژه با توجه به تجربه ای که این رسانه در اواخر دهه 80 پشت سر گذاشت – علاوه بر کمک به تحریک انتخابات 1403 و ارائه خدمات رسانه ای و فرصتی برای دانش، اکثر کاندیداها ساختار جدیدی را در صنعت احیا کردند.

صداوسیما با پخش مناظره دیشب چه دستاوردی داشت؟

مناظره دیروز نیز فرصتی برای تحقق وعده هایی که پیمان جبلی از زمان انتصاب خود به بینندگان رسانه ملی – در خصوص تغییر اطلاعات و شفافیت در حوزه های خبری – داده است، فراهم کرد. تاکید بر اصل بی طرفی و انصاف در اطلاعیه های رادیویی کاندیداها یکی از انتظارات اولیه بود که با توجه به دیدگاه های غالب مناظره دیروز، به نظر می رسد مجری و طراح سوالات تا حدودی آن را محقق کرده است. .

صداوسیما با پخش مناظره دیشب چه دستاوردی داشت؟

مناظره دوم دور دوم انتخابات ریاست جمهوری امشب – سه شنبه – پخش می شود و با توجه به نزدیک بودن تاریخ انتخابات و مهلت نهایی نامزدها، احتمالاً تجربه ای متفاوت از شب گذشته خواهد بود. آنها بدنه خود را در مقابل رقیب خود به صورت زنده در رسانه ملی پخش می کنند و کار را دشوارتر می کنند.

این مناظره مانند دوشنبه شب ساعت 21:30 پخش می شود و احتمالا بیش از دو ساعت به طول می انجامد. مناظره نهایی کاندیداهای راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری امشب به صورت زنده از شبکه های یک، سلامت (با رابط ناشنوا) و جام جم 1، 2 و 3 برای ایرانیان خارج از کشور پخش می شود و فردای آن روز تکرار می شود. در کانال 4 و هر دو تلویزیون در ساعت های 10 صبح، 13 و 4 بعد از ظهر مستقیم.

صداوسیما با پخش مناظره دیشب چه دستاوردی داشت؟

صداوسیما با پخش مناظره دیشب چه دستاوردی داشت؟

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال