اخبار اخبار ورزشی

شکست آمریکا مقابل پانامای ۱۰ نفره

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، دور دوم مرحله گروهی رقابت های فوتبال کوپا آمریکا 2024 از گروه C صبح امروز (جمعه) با برگزاری دو دیدار پیگیری شد.

دیدار پاناما و ایالات متحده آمریکا از ساعت 01:30 در ورزشگاه مرسدس بنز به قضاوت ایوان سیسنروس قضاوت کرد و این دیدار با برتری 2 بر یک پاناما به پایان رسید.

در نیمه اول در دقیقه 18 تیموتی وها به دلیل خطا روی بازیکن حریف از داور مسابقه کارت قرمز گرفت و آمریکا 10 نفره به کار خود ادامه داد. دقایقی بعد فلورین بالوگان اولین گل تیمش را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و بلکمن در دقیقه 26 گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول با تساوی دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه 83، فاجاردو برای دومین بار دروازه تیم آمریکایی را باز کرد و هواداران پانامایی را بهتر کردند و در دقیقه 88 کاراسکوئیلا خطای خشنی را روی بازیکن آمریکایی انجام داد و پاناما ادامه داد. با 10 بازیکن برگزار شد و در نهایت این دیدار با برتری پاناما به پایان رسید.

پاناما با این پیروزی توانست به اولین پیروزی خود دست یابد و با 3 امتیاز و تفاضل گل کمتر از آمریکا در جایگاه سوم قرار گیرد.

پیروزی پرگل اروگوئه مقابل بولیوی/شکست آمریکا مقابل پاناما با ده نفره

در دیگر دیدار این گروه، تیم های اروگوئه و بولیوی از ساعت 04:30 در ورزشگاه مت لایف به مدیریت خوان گابریل بنیتز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 5 بر صفر اروگوئه به پایان رسید.

در نیمه اول در دقیقه 8 فاکوندا پلایستری اولین گل تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه 21 داروین نونس، مهاجم اروگوئه ای لیورپول برای دومین بار دروازه تیم بولیوی را باز کرد. نیمه اول به سود اروگوئه به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه 77 آرائوخو گل سوم تیمش را به ثمر رساند و حاشیه امنی برای تیمش ایجاد کرد و در دقیقه 81 فدریکو والورده هافبک کهکشانی ها توانست برای چهارمین گل ویسکارا را باز کند. . زمان. در دقیقه 89 رودریگو بنتانکور گل پنجم تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری اروگوئه به پایان برسد.

اروگوئه با این پیروزی توانست به دومین پیروزی خود دست یابد و با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی بماند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال