اخبار اخبار فرهنگی

ساختمان برون‌مرزی صداوسیما به‌ نام شهید امیرعبداللهیان شد

تبلیغات بنری


به گزارش توژال به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم نامگذاری ساختمان خارجی به نام شهید حسین امیرعبداللهیان و رونمایی از تندیس این شهید گرانقدر که نصب شده است. با حضور خانواده وی و جمعی از مدیران و همکاران نماینده خارج از کشور، ضمن خیر مقدم به مشاور معاون امور خارجه خانواده معزز شهید مقاومت و دیپلماسی شهید حسین امیرعبداللهیان و مشاور معاون امور خارجه ابراز داشت: قدردانی از ابتکار عمل در گرامیداشت نام و یاد این شهید بزرگوار.

وی خاطرنشان کرد: در دوران بیداری اسلامی و زمانی که نهضت انقلابی گسترده در شمال آفریقا آغاز شد، تنها دیپلمات برجسته ای که در انتقال پیام انقلاب کاملا متعهد بود، در کنار شهید سلیمانی، شهید بود. امیرعبداللهیان همچنین با اشاره به تعامل و روابط سازنده ای که این شهید در پوشش معاونت و سپس وزیر امور خارجه با معاون وزیر امور خارجه طی چند سال گذشته داشته است، اشاره کرد.

تغییر نام ساختمان صدا و سیما به نام شهید امیر عبداللهیان

الجبلی افزود: اگر امروز جبهه گسترده انقلاب و مقاومت در بالاترین حد توان خود است، بخشی از آن را مدیون تلاش های خستگی ناپذیر این شهید است. امیدوارم راه شهید را ادامه دهیم و در زنده نگه داشتن یاد و خاطره او تلاش کنیم تا راهی که طی کرده روز به روز تقویت شود.

در خاتمه این مراسم و در جمع خبرنگاران، رئیس صدفسیما نیز با تاکید بر اینکه شهید امیر عبداللهیان از عناصر انقلابی، متعهد و پرتلاش در عرصه دیپلماسی کشور بود، بر نقش موثر وی در تحولات منطقه تاکید کرد و گفت: : امیر عبداللهیان نماد دیپلماسی مقاومتی صدافسیما و رسانه بیگانه مقاومت است. این دو در یک مسیر قرار دارند و مکمل یکدیگر هستند. دیپلماسی مقاومتی همواره در کنار رسانه های مقاومت خواهد بود و رسانه های مقاومت نیز اساس راه دیپلماسی مقاومت خواهند بود.

تغییر نام ساختمان صدا و سیما به نام شهید امیر عبداللهیان

جبلی همچنین درباره تلاش سیدواسیما برای تبیین جایگاه شهدای اعزامی اردیبهشت گفت: رسانه ملی همواره خود را موظف به توجه عملی به سیره شهدا دانسته است. توجه به سیره شهدا یکی از اولویت ها و ضرورت های رسانه ملی است با در نظر گرفتن این نکته مهم که کار شهید باید کار شریفی باشد و ما کار ضعیف شهدا را دوست نداریم. در همین راستا همکاران ما در مراکز تولید گروه تئاتر با جدیت و قوت بیشتری به تولید آثار شهدا به ویژه شهید امیر عبداللهیان ادامه خواهند داد و این سیاست دنبال خواهد شد.

تغییر نام ساختمان صدا و سیما به نام شهید امیر عبداللهیان

تغییر نام ساختمان صدا و سیما به نام شهید امیر عبداللهیان

تغییر نام ساختمان صدا و سیما به نام شهید امیر عبداللهیان

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال