اخبار اخبار تکنولوژی

رقیب اینستاگرامی «ایکس» ۱۷۵ میلیون نفری شد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، متا، شرکت مادر اینستاگرام و فیسبوک، برای جلوگیری از هرج و مرج پس از آن، در تاریخ 14 تیرماه سال گذشته، «تریدز» را به عنوان رقیب «ایکس» (توئیتر سابق) معرفی کرد. خرید ایلان ماسک از این شبکه اجتماعی باعث ایجاد، استفاده و جذب کاربران آن شد.

“Deals” در کمتر از یک هفته 100 میلیون کاربر جذب کرد که بخشی از آن به دلیل امکان ایجاد پروفایل “Deals” برای کاربران از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام بود، اما پس از آن تعداد کاربران کاهش یافت.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا در پستی در Trades نوشت: “چه سالی بود.” در ماه آوریل، تعداد کاربران “Trades” بیش از 150 میلیون نفر تخمین زده شد.

میانگین تعداد کاربران Treads در هر ماه تنها تصویر محدودی از محبوبیت این شبکه اجتماعی ارائه می دهد. این پلتفرم معیارهای کلیدی مانند تعداد کاربران فعال روزانه و میانگین زمان صرف شده توسط هر کاربر را فاش نکرد. بر اساس گزارش شرکت اطلاعات بازار Sensor Tower، اگرچه Trades با گسترش بین‌المللی و معرفی ویژگی‌های جدید تعداد کاربران خود را افزایش داده است، اما برای تشویق تعامل بیشتر با کاربر تلاش کرده است.

بر اساس داده‌های Sensor Tower، کاربران Trades در ماه گذشته به طور متوسط ​​هفت دقیقه در روز را در این پلتفرم صرف کرده‌اند که نشان‌دهنده کاهش 65 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

طبق گزارش رویترز، Trades حاوی تبلیغات نیست و بنابراین درآمدی برای متا ایجاد نمی کند. این پلتفرم اخیراً به گروهی از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی ملحق شده است که از پروتکل «Activity Pub» پشتیبانی می‌کنند، که به کاربران اجازه می‌دهد بین پلتفرم‌ها تعامل داشته باشند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال