اخبار اخبار سیاسی

دیدار ابو مرزوق با بوگدانف در مسکو

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، ابومرزوق در این دیدار به تشریح درد و رنج مردم فلسطین که در جنگ نسل کشی در نوار غزه به سر می برند و با طرح الحاق کرانه باختری رود اردن توسط رژیم صهیونیستی مبارزه می کنند، پرداخت. علاوه بر نقض آشکار. برای حقوق زندانیان در زندان های غزه.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این مقام ارشد حماس به حماس و همه جناح های مقاومت بنیادهای تعیین شده از سوی شورای امنیت برای دستیابی به آتش بس، یعنی خروج نیروهای اشغالگر از کل نوار غزه، اطمینان کامل و کامل را تضمین کرد. آتش بس دائمی، ارسال کمک های بشردوستانه اضطراری و بازگشت آوارگان به خانه هایشان، بازسازی نوار غزه و موافقت با تبادل اسرا.

بوگدانوف نیز به نوبه خود بر موضع همیشگی کشورش در قبال مسئله فلسطین و حمایت از حقوق مردم فلسطین تاکید کرد و افزود: روسیه با احزاب مختلف تلاش زیادی برای پایان دادن به جنگ در نوار غزه انجام می دهد.

بوگدانوف و ابومرزوق همچنین درباره آخرین تحولات سیاسی و میدانی غزه تبادل نظر کردند و بر لزوم توقف جنگ نسل کشی و حمایت از تلاش های وحدت فلسطین تاکید کردند.

رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر 2023 با حمایت مطلق آمریکا جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته که بیش از 123 هزار فلسطینی را کشته و زخمی کرده و هزاران نفر را مفقود بر جای گذاشته است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال