اخبار اخبار فرهنگی

دعوت وزیر ارشاد برای دور دوم انتخابات

تبلیغات بنری


به گزارش توژال به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، خوش بینی را یکی از تاثیرات انتخابات و نتایج آن دانست. . وی بیان کرد: مردم باید ببینند که وقتی یک حکومت مردمی روی کار می آید و یک نفر در جایگاه ریاست جمهوری قرار می گیرد، باید جمهوری قرار گیرد که درد محرومان را درک کند، در مظلومیت، شرایط محروم، در شرایطی که او در آن شرایط دارد. بزرگ شد و. او در دوران کودکی با از دست دادن پدر و یتیم بودن کار کرد، وقتی چنین فرد محترم، خودساخته و وارسته ای به ریاست جمهوری منصوب شد، وزیر جهاد کشاورزی نیز همین مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت.

اسماعیلی، حرکت اسلامی را با این بینش به جلو دانست و گفت: مردم عزیز ما با دیدن این نظر، این اقدامات و خدمات و نگاه اصیل و دغدغه مردم، قطعا انگیزه بیشتری برای ساختن عزیزان خود خواهند یافت. ایران امروز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما این حرف را نمی‌پذیریم که 60 درصد در انتخابات شرکت نکردند زیرا از نظام اسلامی ناراضی هستند و برخی کاستی‌ها و فضای ناامیدی که دشمنان ما می‌کارند. عملکرد برخی مدیران که شاید به صندوق ها نرسیده باشد.

استاد دانشگاه تهران فضای ایجاد شده توسط دولتمردان را فضای امید، تعالی و پیشرفت به سوی آینده خواند و گفت: انشاالله هر یک از شما وارد مرحله ساختن آینده ایران عزیز شوید. نگاه کنید، کشور ما کشوری با جریانات سرمایه محدود است که در آن قدرت و موقعیت در میان افراد معدودی مرتبط با مراکز ثروت و قدرت نمی چرخد.

وی در ادامه گفت: مهندس نیک بختی وزیر جهاد کشاورزی با تلاش و ایمان و تعهد در اوج محرومیت ایستاده و حرکت می کند. جایی که دمای هوا در شب 45 درجه بود، امروز حوزه کشاورزی و محصولات کشاورزی را در کشور تنظیم می کند و این مسیر رشد در اختیار همه کودکان ایرانی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خطاب به مردم ایران گفت: انشاالله همه با تمام قوا به صحنه خواهید رفت و انقلاب اسلامی شاهد یک روز باشکوه و سربلند دیگر باشد انشاالله.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال