اخبار اخبار فرهنگی

حدادعادل حوزه علوم انسانی را احیا کرد

تبلیغات بنری


به گزارش خبرنگار کتاب توژال، این آیین بی احترامی به مرجعیت علمی و ادبی است. غلامعلی حداد عادل استاد فلسفه، نویسنده و سیاستمدار دوشنبه – 20 تیر – حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سید محمد هاشمی معاون وزیر فرهنگ محمود شالوی رئیس انجمن عتیقه جات و مفاخر فرهنگی حجت الاسلام محمد مهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی: مصطفی محمد، منوچهر صدوقیان فیلسوف و نظریه پرداز گل علی بابایی ناشر و شاعر علی اکبر صالحی، قادر به دانش، سید علی موسوی زاده مراسمی برای معاون امور بین الملل بنیاد الساعدی و جمعی از شخصیت های فرهنگی، ادبی و سیاسی در تالار الوحده برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بزرگداشت سالگرد فعالیت در دولت سیزدهم گفت: برای همه ما حضور رهبر معظم انقلاب و علاقه به عرصه های مختلف هنری ارزشمند است. .

الاسماعیلی با اشاره به فعالیت حداد عادل در عرصه های مختلف سیاسی افزود: اولین حضور ایشان در مجلس ششم بود و از ارزش های انقلاب اسلامی پاسداری کرد و آقای حداد هر جا که بود محل عبرت همه ما بود. بود. در حوزه کار فرهنگی، بسیاری از کتاب‌هایی که دانش‌آموزان دهه 60 می‌خواندند و ارزش‌های کشور را می‌دانستند، زیر نظر حدادال نوشته می‌شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه با تشکیل شورای تحول علوم انسانی اتفاقات بزرگی رخ داده است، گفت: غلامعلی حدادال با خدماتی که ارائه کرد عرصه علوم انسانی را احیا کرد.

وزیر فرهنگ: حداد رشته علوم انسانی را احیا کرد

وضعیت علمی حدادال ناشناخته است

محمود شالوی رئیس انجمن فرهنگی آثار باستانی و باستانی گفت: وی توضیح داد: این انجمن اقدامات متعددی را برای آشنایی جامعه با آثار باستانی انجام داده است. حدادال در عرصه سیاست چهره ای شناخته شده به شمار می رود، اما از نظر دانش و اطلاعات ناشناخته مانده و از معدود افرادی است که به فروتنی شهرت دارد.

رئیس انجمن عتیقه جات و مفاخر فرهنگی ادامه داد: حدادال مردی با اخلاق و وجدان و مشاور وفادار همه است.

وی با اشاره به اینکه انجمن مدیون حدادال است، افزود: حداد در بیش از 70 برنامه در انجمن معتبر سخنرانی کرد.

نصب مجسمه مولوی در خیابان مولوی تهران

شلاوی با ذکر خاطره ای از رئیس جمهور شهید گفت: با وجود اینکه برنامه ای برای شمس، شمس و مولوی با هم تعریف کردیم، اما یک روز خبر رسید که ریاست جمهوری ابراز نگرانی کرده است که در نتیجه اقدامی علیه مولانا صورت نگیرد. آنها ساخت مجسمه مولوی را آغاز کرده اند که در خیابان مولوی نصب خواهد شد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال