اخبار اخبار ورزشی

حتی ۲۴ ساعت هم وقت استراحت نداشتیم

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، هفته سوم مرحله مقدماتی مرحله ششم لیگ سازمان ملل متحد در گروه مردان از روز سه شنبه نهم خرداد آغاز شد و تیم والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود از ساعت 6:30 به مصاف فرانسه رفت. امروز. (جمعه 1 تیر) سه بار نتیجه را برای حریف ترک کرد.

آرمان صالحی، ملی پوش والیبال ایران پس از پایان بازی گفت: مسابقه خوبی نبود و هر چه تلاش کردیم نتیجه ای نداشت چون وقت استراحت نداشتیم در حالی که فرانسه زمان کافی برای استراحت داشت. ” آن روز استراحت کردم و توانستم به خوبی ریکاوری کنم.»

وی با تاکید بر اینکه فرانسه بازی خوبی مقابل ایران انجام داد، افزود: ایران در سه روز استراحت 24 ساعته نداشت و دو بازی پنج ست انجام دادیم که قطعا شرایط را سخت کرد.

صالحی درباره دیدار با آخرین رقیبشان در هفته سوم گفت: امیدوارم در دیدار مقابل آلمان پیروز شویم و این هفته حداقل به سه پیروزی دست پیدا کنیم و هفته آخر لیگ ملت ها را با نتیجه قابل قبولی به پایان برسانیم.

وی در پایان در خصوص اختلاف یک روزه آنها مقابل فرانسه و آلمان گفت: زمان استراحت بسیار موثر است و فردا با تمرین و ریکاوری خوب سعی می کنیم با قدرت صددرصد با آلمان مسابقه دهیم و نتیجه خوبی بگیریم. نتیجه نتیجه.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال