اخبار اخبار ورزشی

جام‌هایی که حواشی از آبی‌ها گرفت!

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، استقلال در لیگ بیست و سوم در بحث فنی و دور در مناظره های غیرفنی درخشان ظاهر شد. آبی پوشان در پایان یک ماراتن 30 هفته ای در هفته 28 به پرسپولیس صدر جدول رده بندی را به دست آوردند و با 67 امتیاز یک امتیاز از شاگردان عثمر نایب قهرمان لیگ برتر به پایان رسیدند.

شاگردان گاواد نکونام در جام حذفی نیز نتوانستند به جام حذفی برسند و در دیداری که شاهد درخشش محمد منترش بازیکن مردود گواد نکونام بود با نتیجه دو بر صفر مغلوب میس رفسنجان شدند و از گردونه رقابت ها کنار رفتند. مسابقات. دور 16.

مقایسه آماری عملکرد استقلال با فصول گذشته

فصل گذشته استقلال اولین تیمی شد که 67 امتیازی شد اما قهرمان مسابقات نشد. این رکورد در لیگ های 16 تیمی متعلق به سپاهان لیگ بیستم بود که در آن فصل 65 امتیاز کسب کرد. عملکرد نکونام در لیگ بیست و سوم اگرچه درخشان بود، اما تحت الشعاع حواشی متعددی قرار گرفت که بیشتر توسط خود نکونام ایجاد شد.

کسب 67 امتیاز در لیگ بیست و سوم، شاگردان جواد نکونام را به دومین بازیکن برتر استقلال در لیگ برتر تبدیل کرد. بهترین رکورد استقلال در لیگ برتر به لیگ 21 برمی گردد که فرهاد مجیدی با استقلال بدون باخت و با 68 امتیاز قهرمان شد.

استقلال با 19 پیروزی در لیگ بیست و سوم، با بهترین رکورد استقلال در دوران 16 تیمی لیگ برتر (لیگ بیست و یکم) برابری کرد.

استقلال در فصل 03-1402/ جام های قهرمانی آبی ها!

مقایسه ارزش استقلال با لیگ بیست و دوم

سایت ترانسفر مارکت ارزش تیم استقلال در پایان لیگ بیست و سوم را 13 میلیون و 530 هزار یورو برآورد کرد. در این راستا ارزش استقلال نسبت به لیگ بیست و دوم کاهش یافت زیرا ارزش آبی ها در فصل 02-1401 به 14 میلیون و 50 هزار یورو رسید.

گران ترین بازیکن استقلال امسال جلال الدین مشاریپوف با یک میلیون و 700 هزار یورو و مهرداد محمدی با یک میلیون و 600 هزار یورو بودند.

استقلال در فصل 03-1402/ جام های قهرمانی آبی ها!

استقلال بیست و سومین گل انفرادی لیگ را به ثمر رساند

امسال مهرداد محمدی 8 گل و ابوالفضل جلالی 10 گل به ثمر رساندند و بهترین های فصل 03-1402 استقلال بودند. خشن ترین بازیکن استقلال در لیگ 23 امید حمیدی فر بود که 9 کارت زرد گرفت. با وجود کارت های زرد متعددی که از داور دریافت کرد، با کارت قرمز مواجه نشد.

استقلال امسال نه تنها چهره ای جدید و جوان به عنوان پدیده فوتبال ایران ارائه کرده است، بلکه از بین همه بازیکنان، ابوالفضل جلالی 25 ساله را شاید بتوان پدیده استقلال نامید، چرا که بعد از دو فصل متزلزل در تیم استقلال او امسال جایگاه ثابتی در جناح القائم دارد و توانست با ریکاردو آلوز عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس یعنی آقای گل پاس را به دست آورد.

استقلال در فصل 03-1402/ جام های قهرمانی آبی ها!

مهمترین حاشیه های استقلال در لیگ بیست و سوم

همانطور که قبلا گفته شد، عملکرد خوب استقلال در لیگ بیست و سوم تحت الشعاع آبی های جاودانه و جاودانه قرار گرفته است. این حواشی از ابتدای فصل با اختلاف شدید جواد نکونام و علی خاطر آغاز شد. این اختلاف در نهایت باعث شد تا علی خاطر پس از بازی تراکتورسازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس در یک جلسه فوری هیات مدیره برکنار شود و فرشید سامی به عنوان سرپرست مدیرعاملی این شرکت انتخاب شود.

می توان گفت اختلاف نکونام و خاطر باعث شد تا دو جایزه از استقلال گرفته شود چرا که همین اختلاف باعث شد نکونام حضور منتظر محمد و آستون ارونوف در استقلال را رد کند. این دو تصمیم باعث شد منتظر محمد در ترکیب خانم رفسنجان بدرخشد و باعث حذف آبی ها از جام حذفی شود. از سوی دیگر پس از اینکه جواد نکونام حضور آستون اورونوف در استقلال را رد کرد، این ستاره ازبکستانی راهی پرسپولیس شد و حداقل 9 امتیاز برای پرسپولیس در مقابل 6 گل اسمار در راه قهرمانی لیگ برتر انگلیس به دست آورد.

به جز حواشی نکونام و خاطر، مهمترین اتفاق استقلال در فصل 03-1402 واگذاری مالکیت این باشگاه از وزارت ورزش به هلدینگ خلیج فارس بود. در پایان فصل هنوز مشخص نیست که جواد نکونام در لیگ بیست و چهارم بماند یا خیر.

استقلال در فصل 03-1402/ جام های قهرمانی آبی ها!

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال