اخبار اخبار سیاسی

ثبت‌نام نهمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری آغاز شد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال. در مراسم اختتامیه جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری، دکتر نوید خبیری ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی این جایزه گفت: تاکنون 7 دوره از این رویداد برگزار شده و حدود 500 سازمان و موسسه در آن شرکت کرده اند. ارزیابی شد.

وی ادامه داد: فرآیند پذیرش موسسات و شرکت ها برای هشتمین دوره این جایزه از شهریور ماه سال گذشته آغاز و در اسفند 1402 و فروردین 1403 رصد و ارزیابی شد.

این کارشناس با اشاره به اینکه 28 سازمان در مرحله ارزیابی بودند، گفت: از این تعداد 7 شرکت بزرگ، 8 شرکت متوسط ​​و 13 شرکت کوچک بودند. کسب و کارهای کوچک به مشاغلی گفته می شود که کمتر از 50 کارمند دارند.

دبیر اجرایی هشتمین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری افزود: 28 موسسه و شرکتی که در این جلسه متأسفانه یا خوشبختانه برای اولین بار مورد ارزیابی قرار گرفتند و در خوش بینانه ترین حالت می توان گفت که این جایزه توانسته است به آرامی سازمان ها را برای حضور در ارزیابی تشویق کند.

دبیر اجرایی این جایزه ملی خاطرنشان کرد: این شرکت ها بر اساس معیارهایی از جمله مدیریت منابع فناوری و نوآوری، هوشمندی و پیش بینی فناوری، عمق نوآوری و فناوری، ارتباطات و بازاریابی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی از آغاز ثبت نام نهمین دوره این جایزه ملی خبر داد و گفت: برگزیدگان نهمین دوره این جایزه در بهمن ماه سال جاری معرفی می شوند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال