اخبار اخبار تکنولوژی

ترامپ توکن رمزنگاری راه‌اندازی می‌کند؟

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، به گفته فعالان صنعت ارزهای دیجیتال، با گسترش کمپین ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر، ایجاد توکنی با نام ترامپ رایج شده است. کارشناسان صنعت در تلاشند تا منشا به اصطلاح میم کوین را که در پلتفرم بلاک چین Solana با نماد DJT و نام TrumpCoin ثبت شده است، کشف کنند.

البته، DJT نماد سهام پلتفرم رسانه اجتماعی دونالد ترامپ، Truth Social است. این سهام از زمان عرضه عمومی در ماه مارس تا 79.38 دلار با سهام DJT معامله شده است و در حال حاضر حدود 35 دلار معامله می شود.

مانند سهام میم، نمادهای میم از عوامل خارجی مانند روندهای اینترنتی الهام گرفته شده اند. اگرچه برخی از معروف‌ترین سکه‌های میم مانند Dogecoin و Shiba Inu در ابتدا به عنوان یک شوخی ایجاد شده‌اند، اما محبوبیت و طرفداران آن‌ها ارزش کل بازار سکه‌های میم را به 50 میلیارد دلار افزایش داده است.

ترامپ کوین با راه‌اندازی در بلاک چین سولانا به جمع دیگر پروژه‌های محبوب مبتنی بر ممکوین سولانا مانند DogWife Hat می‌پیوندد، ممکوینی که نماد سگی است که کلاه بافتنی صورتی بر سر دارد. در زمان نگارش این مقاله، مرورگر بلاک چین شبکه Solana نشان داد که این توکن در Solana با ارزش بازار فعلی ۷۳ میلیون دلار معامله شده است.

فاکس بیزینس گزارش داد که نمی تواند تایید کند که این ارز به طور مستقیم یا غیرمستقیم با ترامپ مرتبط است، اما منابع صنعتی گفتند که افراد مرتبط با رئیس جمهور سابق ایالات متحده حداقل دو ماه است که قصد راه اندازی یک ارز دیجیتال را داشتند. با این حال، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ و سخنگوی Truth Social به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

وقتی از ویوک راماسوامی، کاندیدای جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری و مشاور رئیس‌جمهور ترامپ خواسته شد درباره راه‌اندازی سکه ترامپ اظهار نظر کند، فاکس بیزینس را در کمپین ترامپ هدایت کرد و گفت: «خوشحالم که ترامپ و کمپین او به سمت ارزهای دیجیتال از جمله پذیرش آن‌ها تمایل دارند. ” او او. پذیرش ارزهای دیجیتال به ترامپ کمک می کند تا لیبرال ها و جمهوری خواهان نامنظم را جذب کند که این یک برگ برنده است.

سکه ترامپ آخرین سکه از تعداد انگشت شماری سکه است که از نامزدهای سیاسی این دوره از انتخابات الهام گرفته شده است. سایر توکن‌های غیروابسته ترامپ میم در فضای ارزهای دیجیتال از جمله تجارت توکن تحت نماد Maga.

در حال حاضر، ماگا کوین که تحت نام ترامپ فعالیت می‌کند، محبوب‌ترین میم کوین است که بیش از 9 دلار با ارزش بازار بیش از 400 میلیون دلار معامله می‌شود و با انتشار خبر عرضه ترامپ کوین، قیمت توکن کاهش یافت.

یکی دیگر از سکه های الهام گرفته شده از ترامپ با حروف TROG معامله می شود و دارای ارزش بازار 7.38 میلیون دلار در مقایسه با Maga است که با انتشار اخبار عرضه سکه ترامپ نیز کاهش یافت.

نه ماگا و نه تروگ مستقیماً با ترامپ، سرمایه‌گذاری‌های مختلف تجاری یا کمپین انتخاباتی او در سال 2024 مرتبط نیستند. .

دارایی خالص ترامپ حدود 6 میلیارد دلار است، اما طبق گفته آرکام، او اکنون دارای یک سبد ارزهای دیجیتال به ارزش حدود 6 میلیون دلار است که از منابع مختلف از جمله کیف پول NFT و دارایی هایش در Maga Coin و Trog Coin جمع آوری شده است.

برخی از تحلیلگران بر این باورند که رای دادن با ارزهای دیجیتال می تواند در انتخابات ریاست جمهوری آینده بسیار مهم باشد.

بسیاری از طرفداران صنعت خود را رای دهندگان تک موضوعی می دانند، به این معنی که صرف نظر از سایر دیدگاه های سیاسی خود، تنها به نامزدی که طرفدار ارزهای دیجیتال است، رأی می دهند. ترامپ با کمک برخی از مشاوران خود از جمله راماسوامی، کارآفرین و علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال که به ترامپ در مورد سیاست دارایی‌های دیجیتال مشاوره می‌دهد، این رأی‌دهندگان را هدف قرار می‌دهد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال