اخبار اخبار سیاسی

اگر وحدت صورت نگیرد، آرا پراکنده می‌شود

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، سعدالله زارعی، کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی «تابناک» درباره اینکه به چه کسی رای می دهید، گفت: من هنوز تصمیم نگرفته ام که در واقع به چه کسی رای می دهم ، دو روز مانده به انتخابات صندوق ها را می بینم و با علاقه به روند … مردم و نظر آنها به کاندیدایی که مردم تمایل بیشتری به او دارند رای می دهم.

چه کسی عقب نشینی می کند؟

وی در خصوص اتحاد نیروهای جبهه انقلاب و انتخابات گفت: طبیعی است در این شرایط انتخاباتی اگر وحدت نباشد آرا پراکنده می شود و از جهات دیگر مردم سردرگم و ناراحت می شوند و این طبیعی است. . بهتر است کاندیداهایی که از نظر فکری با یکدیگر هماهنگ هستند به توافق برسند و متحد شوند و این باعث می شود مردم با انگیزه بیشتری در انتخابات شرکت کنند و به کاندیدای خود رای دهند.

وی در خصوص سازوکارهایی که برای رسیدن به یک کاندیدای واحد وجود دارد، اظهار کرد: در واقع دو فرآیند وجود دارد، یکی بین خود کاندیداها که در آن کاندیداها با توجه به توان خود، اگر فردی رئیس جمهور شود، بر اساس آن به توافق می رسند. که از توانایی های دیگر نامزدهای دولت او نیز استفاده می شود.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: روند دوم، نظرسنجی صحیح است در واقع نظرسنجی ها نشان می دهد که مردم به چه کسانی گرایش دارند. این خودش می تواند معیاری برای کاندیداها باشد تا به توافق برسند و ببینند مردم چه کسانی را بیشتر قبول دارند و روی آن فرد به اجماع برسند.

زارعی در پایان درباره نتیجه انتخابات و کاندیدای پیروز در این حوزه گفت: دو شاخص دارد اول اینکه کاندیداها بین خودشان چارچوبی تعریف می کنند و دوم اینکه جهت گیری مردم هم تعیین کننده است. نتیجه انتخابات انتخابات. هنوز تصمیم نگرفته ام که به چه کسی رای بدهم و حقیقت این است که دو روز مانده به انتخابات، نظرسنجی را تماشا می کنم و طبق نظر مردم به کاندیدایی که مردم تمایل دارند به آن رای بدهم، رای می دهم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال