اخبار اخبار ورزشی

اسپانیا با کامبک فینالیست شد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، تیم های ملی اسپانیا و فرانسه در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا 2024 عصر سه شنبه از ساعت 22:30 در آلیانتس آره نا مونیخ به مصاف یکدیگر رفتند تا اولین دیدارهای مقدماتی را مشخص کنند. برای فینال یورو .

دو تیم برای کسب جام در شرایطی به مصاف هم رفتند که اسلاوکو وینچیچ، داور اسلوونیایی، پیروزی فرانسه مقابل پرتغال را سوت زد و اسپانیا با غلبه بر آلمان به فینال راه یافت.

این دیدار با حملات اسپانیایی آغاز شد و تیم لاروخا که نشان می داد یکی از آماده ترین تیم های تا اینجای کار است، به دنبال رسیدن به دروازه خروس ها بود. با این حال، برخلاف جزر و مد بازی، این فرانسه بود که گل را به ثمر رساند. در دقیقه 9، رندال کولو موانی با یک ضربه سر از فاصله شش قدم پشت پاس کیلیان امباپه دروازه اونای سیمون را باز کرد و فرانسه را 1-0 از اسپانیا پیش انداخت.

اسپانیا فینالیست بازگشت است/ فرانسه به خانه می رود

در ادامه ماتادورها برای جبران گل از دست رفته فشار خود را افزایش دادند و در دقیقه 21 لمینه یامال با یک ضربه کناری خیره کننده از پشت محوطه جریمه گل تساوی را مقابل تئو هرناندز به ثمر رساند و اسپانیا و فرانسه را به برتری رساند. 1-1 مساوی شد.

اسپانیا فینالیست بازگشت است/ فرانسه به خانه می رود

اسپانیا فینالیست بازگشت است/ فرانسه به خانه می رود

اسپانیا که توپ را روانتر و بهتر در زمین می دود، پس از گل تساوی به فشار روی دروازه فرانسه ادامه داد. تنها 4 دقیقه پس از گل اول، اسپانیا توانست در بازی برگشت با نتیجه 2-1 فرانسه را به گل دوم برساند. در دقیقه 25، دنی اولمو پس از خروج اورلین شوامینی، با ضربه ای خیره کننده که در میانه راه به پای مدافع فرانسوی برخورد کرد، برای دومین بار توپ را از مقابل دیدیه دشان عبور داد.

اسپانیا فینالیست بازگشت است/ فرانسه به خانه می رود

در ادامه تلاش دو تیم نتیجه ای حاصل نشد تا نیمه اول با برتری 2-1 اسپانیا از فرانسه به پایان رسید.

نیمه دوم با فشار بیشتر و حملات فرانسه آغاز شد اما ضعف این تیم در ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه لاروخا و همچنین دور شدن بازی از دست اسپانیایی ها باعث شد تا فشار آنها نتیجه ای نداشته باشد. در نیمه دوم برخلاف نیمه اول هیچ توپی از خط دروازه عبور نکرد و در نهایت اسپانیا توانست با نتیجه 2-1 فرانسه را شکست دهد و راهی فینال یورو 2024 شود و فرانسه در یک قدمی راهیابی به خانه بازگشت. مسابقه نهایی.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز عصر فردا (چهارشنبه) تیم های هلند و انگلیس از ساعت 22:30 به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا دومین دیدار رده بندی مشخص شود.

ترکیب اولیه تیم ملی فرانسه:

تئو هرناندز، ویلیام سالیبا، دایو اوپامکانو، ژول کندی، آدرین رابیو، اورلین شوامینی، انگولو کانته، کیلیان امباپه، رندال کولو-موانی و عثمان دمبله.

مربی: دیدیه دشان

ترکیب اولیه تیم ملی اسپانیا:

اونای سیمون، خسوس ناواس، ناچو فرناندز، آیمریک لاپورته، مارک کوکوریا، رودری، فابیان رویز، لمینه یامال، دنی اولمو و نیکو ویلیامز.

مربی: لوئیس دلافونته

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال