اخبار اخبار فرهنگی

از «هشتگ» تا اجرای با موضوع پادشاه هخامنشی و داوری یک زن

تبلیغات بنری


نازنین کریمی به همراه فاطمه معتمدیه و حسین سلیمانی داوری آثار جشنواره آمیکورته ایتالیا را بر عهده دارند.

به گزارش سایت «توژال»، نازنین کریمی بازیگر کشورمان به همراه فاطمه معتمدیه و حسین سلیمانی به عنوان اعضای هیئت داوران آثار جشنواره «آمیکورت ایتالیا» را داوری می کنند.

ششمین دوره جشنواره آمیکورتی با حضور پررنگ هنرمندان ایرانی در حال برگزاری است و از سال گذشته میلاد منصوری و دنیز میتوسلی به عنوان اعضای رسمی این جشنواره منصوب شده اند. فریمان جبارزاده خواننده ایرانی که آهنگی مشترک با آلبانو خواننده مشهور ایتالیایی منتشر کرد، یکی دیگر از چهره های ایرانی است که هیئت داوران را در بخش موزیک ویدیو همراهی می کند.

جشنواره آمیکورته ایتالیا به مدیریت تهیه کننده و کارگردان هنری ایتالیایی آنترتا روسی همه ساله از 25 تا 30 ژوئن در ایتالیا برگزار می شود و برگزیدگان در مراسم اختتامیه جشنواره با حضور عوامل فیلم تجلیل خواهند شد. و هیئت منصفه

#هشتگ آماده انتشار است#

همزمان با رونمایی از پوستر فیلم کوتاه «هشتگ» به نویسندگی و کارگردانی سعید قاسمی، پخش جهانی این فیلم آغاز شد.

به گزارش توژال به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با رونمایی از پوستر فیلم کوتاه هشتگ به تهیه کنندگی شهرزاد خواجه قایاشی و کارگردانی و نویسندگی سعید قاسمی، پخش جهانی این فیلم بر اساس هنر است . فیلم ها شروع شد.

پوستر این فیلم توسط حسین صمیمی طراحی شده است.

حسین صمیمی، پامان محسن پور،
شهرزاده خواجی قیاشی، پناه، احسان رمزی، مظفر اسماعیلی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.
کریستیانو رونالدو نیز در این فیلم حضور مجازی دارد.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «ما زنان هشتگ مورد بحث هستیم.
واقعا برامون مهم نیست…”

این فیلم کوتاه یک درام اجتماعی است که آذرماه گذشته در تهران فیلمبرداری شده است.

عوامل دیگر این فیلم عبارتند از:
تصویربرداری: حسین صمیمی، دستیار تصویربرداری: شکوفی اناری، صدابردار: ماریا سعادت، طراحی صحنه: الهام صیحات، طراح صحنه و لباس: شهرزاد خواجه غیاثی، نور: ثمینا بنفش، گریم: آزاده منصور، تدوین: حسین صمیمی، کارگردانی: امین
محمد رضایی، تصویربرداری: شکوفه اناری.

#”آریو برزن”; سردار بزرگ هخامنشی به شهرزاده می آید#

«آریو برزن» به نویسندگی و کارگردانی حمید متکلمی در پردیس تماشاخانه شهرزاده نمایش داده می شود.

نمایش «آریو برزن» به نویسندگی و کارگردانی حامد مقلمی اجراهای محدود خود را از 19 تیرماه در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاده آغاز می کند.

حمید مقلاقی، آیناز کاکاوند، مهیار حواسی، ماهان گلجلی، شبنم منتظری، محمدمهدی تقوی، اهورا مرادی، فاطمه اسلامی و آرام شاهواری بازیگران این نمایش هستند که با موسیقی و فرم زنده همراهی می‌کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: هرمزد پدر این سرزمین است، این سرزمین را از زشتی ها و دروغ ها حفظ کن.

«آریوبرزن ها» داستان مقاومت دلیرانه آخرین سردار هخامنشی در برابر ارتش اسکندر مقدونی، یکی از پرفروش ترین نمایش های دور از پایتخت بود که توانست نظر مخاطبان آمفی تئاتر معتبر علامه را به خود جلب کند. در قزوین در اردیبهشت و خرداد سال جاری.

این نمایش علاوه بر دریافت جایزه موسیقی از چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نامزد دریافت جایزه تندیس بهترین نمایش در بخش هویت ملی این رویداد بزرگ هنری نیز شد.

از دیگر بازیگران این نمایش می توان به فرامرز نصیری (آهنگساز)، حمید مجلسی (طراح اکشن)، امیر امید راد (طراح نور)، مرتضی نجفی (طراح صحنه و مشاور کارگردان)، حمید مجلسی، نیلوفر مهدی پور (طراح صحنه و لباس)، آرش باباخداوردی اشاره کرد. (طراح گرافیک)، زهرا دبامیر (طراحی گریم و اجرا)، یگانه موری، ریحانه موری، ماندانا کاکاوند، کیمیا جمشیدکیا، نادا رحمانی و پویا میرزایی (نوازندگان گروه)، اهورا مرادی (دستیار کارگردان)، حنانه امینی. (منشی صحنه)، علی کاشاورز (روابط عمومی)، نیگار امیری (مدیر رسانه)، فاطمه علمشاهی و پارسا رضایی (همکاران صحنه)، امیر خوش نواز (تولید تیزر)، حسن یاوری (مدیر اجرایی)، محمدرضا گلجلی (هماهنگی و پشتیبانی) ) (کارگردان)، رسول لشکری، ثمینه ذوالقدریه (گروه تبلیغات)، محمد صمدی (سرپرست گروه و مشاور کارگردان).

#فیلم های کوتاه سیمرگی نقد شده است

نشست نقد و بررسی بسته فیلم کوتاه «سیمرغ» با حضور نمایندگان «ارفاق»، «شریف»، «برونو» و «دبر» روز شنبه 18 تیرماه در شهر لاهیجان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی بسته فیلم کوتاه «سیمرغ»، نشست نقد و بررسی مجموعه فیلم های کوتاه «سیمرغ» شامل چهار فیلم «عرفق»، «شریف»، «دبار» و «برنو» برگزار می شود. . 18 تیرماه ساعت 19 در سینما شهرسبز لاهیجان برگزار می شود.

در این نشست نقد و بررسی، نواب محمودی، فیلمساز و رئیس انجمن سینمای جوانان لاهیجان به عنوان مجری و کارشناس حضور دارد.

سعید نجاتی، محمد ثریا، محمد علیزاده فرد، آرمان واعظ، سیاوش شیراقی پور، مجید پتکی، هاشم مرادی، رسول علیزاده، رامین پورعبدالله، حسن عسگری، فاطمه نوولی، علی کاشاورز، مهدی غلامحسینی و مهدیه غلامحسینی بازیگران این فیلم هستند. سادات فضلی و مهتاب در این جلسه حضور خواهند داشت.

برنامه اکران منطقه ای مجموعه فیلم کوتاه «سیمرغ» با حمایت گروه سینمایی «هنر و تجربه» و انجمن سینمای جوانان ایران که از 31 خرداد آغاز شده و این بسته تاکنون در شهرستان های شهرکرد، بم آغاز شده است. ، رودبار، زاهدان، خرم آباد و زنجان با حضور فیلمسازان پکیج. در کنار این اجراها، کارگاه های آموزشی کارگردانان سیمرغ نیز با حضور علاقمندان برگزار می شود. ویژه برنامه و اکران فیلم های «سیمرغ» به مناسبت زادروز عباس کیارستمی در 10 تیرماه نیز در کنار تک درخت معروف فیلم «خان دوست کگاست» در رستم آباد رودبار برگزار شد.

فیلم کوتاه «سیمرغ» با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران اکران می شود و از جمله فیلم های آن می توان به «رفاق» به کارگردانی رضا نجاتی، «شریف» به کارگردانی محمد علیزاده فرد، «دبر» به کارگردانی سعید نجاتی و فیلم کوتاه اشاره کرد. فیلم «برنو» به کارگردانی محمد ثریا فیلم کوتاه «دبار» در دوره 38، فیلم کوتاه «عراف» در دوره 40، فیلم کوتاه «برنو» در دوره 41 و فیلم کوتاه «شریف». در چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، سیمرغ کوتاهی از فیلم خودشان را انجام دادند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال