اخبار اخبار اقتصادی

بیش از چهار هزار سکه طلا فروخته شد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، امروز شنبه ۱۴ آبان، بیست و ششمین جلسه حراج سکه در مرکز مبادلات طلا و سکه ایران برگزار شد و از ۵۷۲۸ قطعه سکه عرضه شده در این حراج، ۴۳۳ قطعه به فروش رسید. در مجموع انواع سکه به متقاضیان اختصاص یافت که نشان می دهد 70 درصد سکه به متقاضیان اختصاص یافته است.

آمار فروش مجزا برای حراج بیست و ششم

در این جلسه از مجموع 2 هزار و 363 قطعه ربع سکه ثبت شده، یک هزار و 778 قطعه با میانگین قیمت 16 میلیون و 433 هزار تومان به متقاضیان اختصاص یافت. همچنین 592 قطعه با میانگین قیمت 26 میلیون و 200 هزار تومان از مجموع 978 قطعه نیم سکه ثبت شده به متقاضیان اختصاص یافت.

در بخش حراج تمام سکه، 2 هزار و 387 قطعه سکه درخواست شد و در نهایت یک هزار و 663 قطعه با میانگین قیمت 48 میلیون و 421 هزار تومان به متقاضیان اختصاص یافت. واضح است.

398 هزار قطعه سکه در 26 حراج فروخته شد

بنابراین، از آغاز اولین جلسه حراج سکه طلا در مرکز مبادلات طلا و سکه ایران در تاریخ 22 اسفند ماه 1402 تا امروز و طی 26 نوبت حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلا این مرکز، مجموعا 397 هزار و 921 تکه های سکه طلا جمع آوری شد. سکه طلا به متقاضیان فروخته شد و سهم ربع سکه از این تخصیص 211 هزار و 788 قطعه، نیم سکه 75 هزار و 653 قطعه و سکه تمام به مبلغ 110 هزار و 480 قطعه رسید.

برنامه تحویل ارز

بر اساس اطلاعیه بیست و ششمین حراج سکه، موعد تحویل سکه طلا بدون هزینه نگهداری از 23 آبان ماه آغاز و تا 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت. در این مدت هزینه تحویل فقط توسط شعب بانک دریافت می شود. هزینه تحویل هر قطعه سکه تمام مدت 30 هزار تومان خواهد بود.

همچنین افرادی که در فاصله زمانی 31 تا 9 آبان ماه برای دریافت سکه اقدام می کنند، علاوه بر هزینه تحویل، باید هزینه ذخیره سازی نیز بپردازند. هزینه نگهداری سکه طلا به ازای هر قطعه سکه روزانه 50 هزار تومان و به شعبه بانک عامل پرداخت می شود. این هزینه شامل تعطیلات نیز می شود.

حراج بعدی 7 نوامبر است

بر اساس اطلاعیه بیست و هفتمین حراج سکه طلای مرکز مبادلات ایران، بیست و هفتمین حراج سکه طلا هفتم آبان ماه برگزار می شود و مدت زمان پرداخت آن از ساعت 8 الی 23 می باشد. یکشنبه 6 آبان. از آبان ماه. زمان ثبت نام درخواست از ساعت 12 الی 14 روز دوشنبه 16 آبان ماه خواهد بود و کلیه اشخاص حقیقی دارای تابعیت ایرانی که بالای 18 سال سن دارند می توانند در این مزایده شرکت کنند و حداکثر سفارش و حجم خرید برای هر متقاضی. در مجموع پنج سکه دارد. به این ترتیب می تواند پنج ربع سکه، پنج نیم سکه، پنج سکه کامل یا ترکیبی از سه سکه شامل سکه کامل، نیم سکه و ربع سکه باشد و مجموع سه سکه نباید از پنج سکه بیشتر باشد. قطعات

اطلاعیه بیست و هفتمین حراج سکه طلا در مرکز مبادلات ایران

تبلیغات بنری