اخبار اخبار ورزشی

منبع: وزارت ورزش و جوانان

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، احمد دنیامالی طی حکمی سید غنی نذری خانگاه را به سمت سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و مناطق وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

در بخشی از تصمیم وزیر ورزش و جوانان در فتوایی آمده است:

انتظار می رود با بهره گیری از توانمندی های موجود و تعامل و ارتباط موثر با جامعه ورزش و جوانان کشور، کارشناسان، صاحب نظران و شایستگی های تخصصی در زمینه برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف، وظایف، ماموریت ها و برنامه ها در جهت ارتباط موثر با نمایندگان محترم شورای اسلامی، فضای هم افزایی با قوه مقننه و اعضای آن و تقویت ارتباط با دستگاه قضایی برای حل و فصل دعاوی مربوط به وزارتخانه و همچنین هماهنگی و نظارت بر عملکرد فرمانداری ها. بخش ها

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره مندی از رهنمودها و توصیه های مقام معظم رهبری، تضمین ها و سیاست های ریاست محترم جمهوری در بحث ها و موضوعات مرتبط با ورزش و جوانان، در راستای سیاست گذاری ها و اخلاق مداری. و بیانیه اداری مقامات دولتی به منظور تدوین و اجرای برنامه های موثر و تحول آفرین موفق و مثبت. توفیق جنابعالی را در انجام امور محوله از خداوند متعال مسالت دارم.

نظری دارای دکترای حقوق و سابقه نمایندگی شورای اسلامی در جلسه یازدهم و عضویت در ریاست کمیته اقتصادی و کمیته اصول 90 است.

ناظران معاونت حقوقی و مرکز حراست وزارت ورزش مشخص شدند

احمد دنیمالی همچنین در حکمی قاسم ایمان نژاد را به عنوان رئیس مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره مندی از رهنمودها و توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تذکرات و سیاست های ریاست محترم جمهور، توجه کامل به اصول، سیاست ها و رهنمودهای اخلاقی و اداری را داشته باشیم. . دولتمردان اتحادیه سراسری تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی. برای ایشان در انجام وظایف محوله از خداوند متعال آرزوی موفقیت دارم.

تبلیغات بنری