اخبار اخبار جهان

بازدید از روستای زیبای کندر کرج

تبلیغات بنری


راهنمای بازدید از روستای کندر کرج و جاده دسترسی

روستای کندر کرج در کجا قرار دارد؟

با توجه به موقعیت روستای کندر می توان گفت که انتخاب مناسبی برای تفریح ​​و گشت و گذار برای مردم کرج و تهران است.

تاریخچه روستای کندر کرج

بیشتر اهالی روستای کندر به دلیل وجود اشیای باستانی مانند سارافون و سفال که قدمت آن به دوران صفویه و قاجار می رسد، این روستا را روستای قدیمی می نامند. برخی دیگر آن را روستای قدیمی می نامند زیرا روستای کندر به امامزاده داود راه دارد.

روستای هزار رنگ کندر یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین روستاهای ایران است که با دیدن آن قطعا شگفت زده خواهید شد! این روستا لاله های رنگارنگ بی شماری دارد که در فصل بهار شبیه بهشت ​​می شوند. برای دیدن این منظره رویایی می توانید بلیط اتوبوس کرج تهیه کنید و به آنجا بروید.

روستای کندر کرج

باغ گل های طبیعی و دشت لاله های روستای کندر حس آرامش را به مردم منتقل می کند و می توانید ساعت ها را در آنجا بی دغدغه سپری کنید. لاله های رنگارنگ این روستا مانند فرشی پهن تمام دشت را پوشانده اند و هر کدام رنگ های خاص خود را دارند.

روستای کندر دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که از مهمترین آنها می توان به چشمه های آب معدنی و باغ های زیبا اشاره کرد. این چشمه ها با آب بسیار لطیف خود شکوه و جذابیت روستا را دو چندان کرده است.

به دلیل وجود آب کافی در این روستا، باغ ها و درختان زیادی وجود دارد که می توانید از میوه های لذیذ آنها بهره مند شوید. بیشتر مردم مهربان و خوش برخورد این روستا به کشاورزی مشغول هستند و همه ساله گندم و جو و عدس می کارند.

شرایط بازدید از روستای کندر کرج

اگر روستای کندر از شهر شما دور است می توانید با خرید بلیط قطار کرج در سریع ترین زمان ممکن به آنجا برسید. رفتن به روستای کیندر کرج بهترین و مناسب ترین گزینه ای است که هر فردی می تواند برای سفر انتخاب کند چرا که با کمترین هزینه می توانید از این گردشگری لذت ببرید.

آدرس و نحوه دسترسی به آن از طرق مختلف

روستای کندر کرج در استان البرز شهرستان کرج قرار دارد اگر می خواهید به این روستا سفر کنید باید به سمت شمال شرقی کرج بروید. این روستا با شهر کرج حدود 6 کیلومتر فاصله دارد. بسته به تعداد افراد می توانید با ماشین شخصی، اتوبوس یا تاکسی از این روستا دیدن کنید.

تبلیغات بنری