اخبار اخبار اقتصادی

بهترین حساب معاملاتی در بروکر آمارکتس

تبلیغات بنری


بهترین حساب معاملاتی در Amarkts Broker Trade با بهترین حساب سودآور

تصور کنید که قصد سفر به یک کشور خارجی را دارید. اما برای رسیدن به آنجا از دوچرخه استفاده می کنید. در این صورت نه تنها به مقصد خود خواهید رسید. بلکه تلاش شما نتیجه ای نخواهد داشت. انتخاب یک حساب کاربری با بروکرهای مختلف فارکس به همان اندازه مهم است. برای اجرای استراتژی های خود و افزایش سودآوری باید حساب مناسب را انتخاب کنید. آمارکتیس یکی از بروکرهای محبوب برای معامله گران به حساب می آید که از انواع حساب ها پشتیبانی می کند و دست معامله گران را برای معامله باز می کند. بر این اساس بهترین حساب معاملاتی در بروکر Amarkts این به شما کمک می کند تا از بهترین استراتژی ها برای کسب سود و سرمایه با توجه به مدیریت ریسک و سرمایه استفاده کنید.

انواع حساب های ارائه شده در کارگزاری Amarkets

راه حل عالی برای انتخاب بهترین حساب معاملاتی کارگزار eMarketsانواع حساب های این کارگزاری را بشناسید. البته می توانید هر یک از حساب های موجود در این بروکر را انتخاب کرده و طبق مقررات آن معامله کنید; اما در نظر داشته باشید که برای افزایش سودآوری و کاهش ریسک معاملات باید به سبک معاملاتی و حاشیه سود خود توجه کنید. بر این اساس، با توجه به تجربه و دانش معامله گران، به ارائه بهترین حساب معاملاتی در بروکر Amarkets ادامه خواهیم داد.

حساب استاندارد ساده ترین حساب تجاری Amarkts

بهترین حساب معاملاتی در Amarkts Broker Trade با بهترین حساب سودآور

بهترین حساب معاملاتی در بروکر Amarkets برای مبتدیان یا معامله گران با تجربه متوسط، حساب استاندارد این بروکر است. این حساب به عنوان یک حساب محبوب در بین معامله گران، بسیاری از نیازهای شما را در بازار فارکس برآورده می کند. جدول زیر اطلاعات دقیق تری در مورد این حساب ارائه می دهد.

حساب معاملاتی ثابت؛ بهترین حساب برای برنامه ریزی مالی

بهترین حساب معاملاتی در Amarkts Broker Trade با بهترین حساب سودآور

بهترین حساب معاملاتی در بروکر Amarkets برای افرادی که به دنبال اسپرد ثابت هستند، حساب ثابت است. با استفاده از قابلیت های این سهام می توانید معاملات را برنامه ریزی کرده و ریسک معاملات را کاهش دهید. به طور معمول، معامله گران علاقه مند به معاملات مبتنی بر موقعیت از این حساب استفاده می کنند. مبلغ اسپرد در این حساب به صورت شناور محاسبه می شود. جدول زیر اطلاعات دقیق تری در مورد این حساب در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین حساب معاملاتی در Amarkts Broker Trade با بهترین حساب سودآور

حساب کارگزار ارز دیجیتال Amarkts

بهترین حساب معاملاتی در Amarkts Broker Trade با بهترین حساب سودآور

در بین انواع حساب های بروکر Amarkts، حساب رمزنگاری این بروکر دارای شرایط خاصی است. این حساب دارای مزایای یک حساب ECN از نظر اسپرد و کارمزد با قوانین استاندارد حساب است. اما برای انتخاب این حساب به عنوان بهترین حساب معاملاتی نزد بروکر Amarkts باید به جزئیات این حساب که در جدول زیر به آن اشاره می کنیم توجه کنید.

حساب ECN؛ بهترین حساب Amarkts برای معامله گران حرفه ای

یکی دیگر از انواع حساب بروکر Amarkts که در بین معامله گران با تجربه و حرفه ای بسیار محبوب است، حساب ECN است. سفارشات در این حساب با سرعت بالا انجام می شود. به همین دلیل می توان این حساب را بهترین حساب معاملاتی در بروکر Amarkts برای انجام معاملات اسکالپینگ دانست. با این حال، جدول زیر اطلاعات دقیق تری را در مورد این حساب نشان می دهد.

بهترین حساب معاملاتی در Amarkts Broker Trade با بهترین حساب سودآور

حساب آزمایشی بازار; پلتفرمی برای استراتژی های آزمون و خطا در فارکس

یکی از مهم ترین حساب های معاملاتی در بروکر مارکتز که همه افراد مبتدی باید در ابتدای سفر حرفه ای خود بدانند، حساب دمو یا دمو است. در این حساب شما امکان انجام معاملات و اجرای استراتژی های خود را بدون از دست دادن سرمایه دارید. در این حساب Amarkets بدون نیاز به سرمایه برای شما یک حساب مجازی ایجاد می کند تا بتوانید تمامی استراتژی های خود را برای فعالیت حرفه ای در بازار فارکس شبیه سازی کنید.

حساب بدون کارگزار مبادله Amarkts

اگر به دنبال بهترین حساب معاملاتی Amarkts برای مسلمانان هستید، قطعاً باید در حساب غیر سوآپ یا حساب اسلامی این بروکر حساب باز کنید. در این حساب حتی اگر موقعیت های معاملاتی از صبح تا شب باز باشد، نیازی به پرداخت سود شبانه نیست.

برای تبدیل حساب کاربری خود به یک حساب اسلامی در Amarkets، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک حساب استاندارد، ثابت یا ECN ایجاد کنید

  • پول را به حساب واریز کنید

  • گزینه حساب اسلامی را در کابین شخصی فعال کنید

  • اسناد بارگذاری شده توسط Amarkets را ارزیابی کنید و حساب را به یک حساب اسلامی تبدیل کنید

شما بهترین حساب معاملاتی را در بروکر Amarkets انتخاب کردید!

ویژگی های متعدد بروکر Amarkets به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را برای اجرای استراتژی های خود با توجه به نیازها و عملیات مالی خود انتخاب کنید. حساب های این بروکر دارای ویژگی های منحصر به فردی است که برای معامله گران مختلف طراحی شده است. به همین دلیل برای انتخاب بهترین حساب معاملاتی در بروکر مارکتز باید به سبک معاملاتی، میزان مارجین، مدیریت ریسک و سرمایه و امکانات حساب در ابتدای کار خود توجه کنید. در مرحله بعد، باید مهارت های معاملاتی خود را بهبود بخشید. فراموش نکنید که حتی اگر بهترین حساب را انتخاب کنید، اگر توانایی و دانش کافی در زمینه معاملات فارکس نداشته باشید، نتیجه فقط از دست دادن پول شما خواهد بود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال