اخبار اخبار فرهنگی

تاریخ اکران «مرد عنکبوتی ۴» اعلام شد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، سونی اعلام کرده است که فیلم «مرد عنکبوتی» در تاریخ 24 جولای 2026 به سینماها بازمی گردد و تام هالند نیز در قسمت چهارم این فیلم که هنوز عنوانی ندارد، به نقش خود بازخواهد گشت. دستین دنیل کرتون. رئیس

هالند آخرین بار در نقش مرد عنکبوتی در سال 2021 در فیلم Spider-Man: No Way Home ظاهر شد، فیلمی چندجهانی که با وجود چالش‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا در باکس آفیس جهانی 1.916 میلیارد دلار فروخت.

هالند قبلا در فیلم های Spider-Man: Homecoming (2017) و Spider-Man: Far From Home (2019)، Captain America: Civil War (2016)، Avengers: Infinity War (2018) و Avengers: Endgame (2019) بازی کرده است. . ).

انتظار می رود هالند سال آینده مقابل مرد عنکبوتی جدید بازگردد و سال بسیار پرمشغله ای را برای او رقم بزند. او همچنین فیلم جدید کریستوفر نولان را فیلمبرداری خواهد کرد و ممکن است در فیلم Avengers: Judgment Day استودیو مارول نیز ایفای نقش کند.

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، سونی بر حقوق فیلم مرد عنکبوتی کنترل دارد، در حالی که استودیو مارول دیزنی با سونی این فیلم ها را تولید می کند. این همکاری تاریخی در سال 2015 امضا شد و به مرد عنکبوتی اجازه ورود به دنیای سینمایی مارول را داد.

تام هالند در سال 2026، یک هفته قبل از اکران مرد عنکبوتی 4، با فیلم جدید کریستوفر نولان یونیورسال که در 17 ژوئیه 2026 اکران می شود، روی پرده بزرگ ظاهر خواهد شد. اگر بازیگری در فیلم “روز قیامت” مارول حضور داشته باشد. این فیلم از 1 می 2026 در سینماها در دسترس خواهد بود.

تبلیغات بنری