اخبار اخبار سیاسی

محاصره و بمباران بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه و کشتار در خان یونس

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه با حمله به بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه، کادر درمانی و مجروحان را از آن خارج و روانه محوطه بیمارستان کرد.

در همین رابطه، سخنگوی دفاع مدنی غزه به الجزیره گفت که بیش از 150 بیمار و کارمند بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه گرفتار شده اند.

حسام ابوصفیه، مدیر بیمارستان کمال عدوان نیز به الجزیره تایید کرد که شیشه های اتاق های بیماران در بیمارستان در نتیجه بمباران مداوم اسرائیل فرو ریخته است.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر این بمباران مستمر جراحاتی در بین کادر درمانی بیمارستان رخ داده است.

رسانه های فلسطینی همچنین گزارش دادند که در پی بمباران ایستگاه اصلی اکسیژن توسط تانک های اشغالگر، تعدادی از کودکان مجروح و بیمار در بیمارستان کمال عدوان به شهادت رسیدند.

در همین رابطه مدیر بهداشت غزه به الجزیره گفت: پس از بمباران ایستگاه اکسیژن توسط رژیم صهیونیستی، تعدادی از کودکان در بیمارستان کمال عدوان به شهادت رسیدند.

وی افزود: محاصره بیمارستان کمال عدوان توسط رژیم صهیونیستی منجر به شهادت مجروحانی شد که از درمان محروم شدند. اشغالگران در میان سکوت بین المللی به تخریب سیستم بهداشتی نوار غزه ادامه می دهند.

محاصره بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه در حالی ادامه دارد که ده ها هزار نفر از ساکنان پروژه بیت لاهیا، شهر بیت لاهیا و اردوگاه جبلیه در شمال نوار غزه مدت هاست در محاصره به سر می برند.

در 6 اکتبر ارتش اشغالگر آغاز عملیات نظامی جدید در جبلیه را به بهانه «جلوگیری از قدرت گرفتن مجدد جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در منطقه» اعلام کرد.

از سوی دیگر، شامگاه پنجشنبه در اثر بمباران 11 خانه در خیابان الحجه در اردوگاه آوارگان جبلیه، کشتار جدیدی صورت گرفت.

رسانه های فلسطینی در ادامه گزارش هایی درباره جنایات دیگر صهیونیست ها از جمله شهادت یک خانواده کامل در بمباران خانه ای در محله المناره در جنوب شهر خان یونس منتشر کردند.

رسانه های فلسطینی گزارش دادند که طی ساعات گذشته بر اثر بمباران منازل مسکونی در شرق شهر خانیونس در جنوب نوار غزه، علاوه بر مجروح شدن و مفقود شدن تعدادی از شهروندان، 9 نفر شهید شدند. دیگران

تبلیغات بنری