اخبار اخبار ورزشی

نبود کمپ تمرینی مشکل هاکی بازان برای شرکت در جهانی کرواسی

تبلیغات بنری


رجب نورانی در گفت و گو با مجله توژال در خصوص وضعیت تیم ملی هاکی داخل سالن مردان برای حضور در مسابقات جهانی کرواسی اظهار داشت: برای آماده سازی آقایان برای حضور در این مسابقات 7 مرحله تمرین و 12 مرحله پیش بینی می شد. از آموزش این 26 بازیکن در نهایت دعوت شدند و به کرواسی اعزام خواهند شد. هدف این است که جایگاه خود را از رتبه سوم جهان ارتقا دهیم و در چهارمین حضور خود در مسابقات قهرمانی جهان، جام قهرمانی را به دست آوریم.

وی گفت: تیم ملی ایران در این مسابقات با آرژانتین قهرمان قاره آمریکا، آلمان قهرمان قاره اروپا و مالزی همگروه است و شرایط سختی برای رسیدن به سکوی مسابقات داریم اما با وجود آن.» این با تمدید شده در تیم نسبت به دو سال گذشته سعی می کنیم در چهارمین حضور خود در مسابقات جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مدیر فنی تیم هاکی داخل سالن مردان اضافه کرد: با وجود اینکه قهرمان آسیا و رتبه دوم جهان هستیم اما در سطح تجهیزات با مشکلات زیادی مواجه هستیم و انتظار داریم وزارت ورزش بیشتر از این تیم حمایت کند. در حال حاضر اکثر تیم ها اعم از فوتبال، والیبال، بسکتبال و … اردوی تیم ملی دارند و تمرینات خود را هر زمان که بخواهند برگزار می کنند، اما از آنجایی که هاکی فضای تمرینی مشخصی ندارد، هر بار برای انجام تمرین باید به دنبال مکان باشید. در تهران یا شهرستان ها تمرینات آنها متفاوت است و این شرایط خوبی برای بازیکنان ملی پوش این رشته ایجاد نمی کند.

نورانی ادامه داد: اگر برای تیم های ملی اردو داشته باشیم و تمرینات در یک مکان مشخص برگزار شود، دیگر مجبور نیستیم هر بار به دنبال مکان مناسب در شهرستان ها یا تهران باشیم. طبیعتا فدراسیون در تلاش است تا تمامی امکانات لازم را برای تیم ملی هاکی مردان فراهم کند و مشکل اصلی ما نبود فضای تمرینی اختصاصی است که بر کیفیت تمرینات تاثیر منفی می گذارد.

وی در ارزیابی از رقبای جهانی خود نیز گفت: آلمان، بلژیک، لهستان و اتریش که قهرمان جهان هستند در هر تورنمنت برای ما مشکل ساز بودند و شرایط سختی مقابل این تیم ها داریم. این بار تصمیم گرفتیم ابتدا از مرحله مقدماتی صعود کنیم و سپس تمام انرژی خود را در مراحل بعدی به کار بگیریم تا به مقام قهرمانی برسیم.

تبلیغات بنری