اخبار اخبار سیاسی

دشمن به دنبال تخریب روحیه مردم است

تبلیغات بنری


به گزارش اقتصادآنلاین، سردار سرلشکر غلامرضا جلالی در هفته پدافند غیرعامل در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری، رئیس حوزه علمیه قم، گزارشی از اقدامات سازمان پدافند غیرعامل در کشور ارائه کرد و گفت: ما همیشه اینگونه بوده ایم. با تهدیدات مختلف از سوی دشمنان اسلام و انقلاب مواجه شد، به همین دلیل باید تمام تلاش خود را برای کاهش مواجهه با این مخاطرات به کار گیریم.

وی افزود: سازمان پدافند غیرعامل کشور در راستای رسالت و وظایف خود تمام توان خود را برای حفاظت از مردم، اموال آنها و زیرساخت های خدمت به مردم و افزایش پایداری ملی به کار گرفت.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پدافند غیرعامل با تشریح اقدامات این سازمان برای مقابله با تهدیدات در حوزه های مختلف از جمله سایبری، الکترونیک و بیولوژیک، گفت: تمام تلاش سازمان پدافند غیرعامل کشور بر کاهش آسیب پذیری ها و در صورت نیاز است. تهدیدها، برای ارائه خدمات به مردم. مهمترین اصل در این مسیر، توسعه آمادگی، تقویت انسجام ملی و حفظ آرامش عمومی جامعه است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به شکل‌گیری جنگ پیچیده و پیچیده توسط دشمنان، گفت: یکی از راهبردهای اصلی دشمن سرمایه‌گذاری کلان برای تبلیغات و جنگ روانی علیه ملت ایران است. علاوه بر اقدامات خصمانه خود از جمله تحریم های ناجوانمردانه، با استفاده از رسانه ها و عملیات روانی به دنبال تأثیر مخرب بر روحیه و افکار عمومی جامعه و ایجاد فضای یأس و ناامیدی هستند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل تصریح کرد: بنابراین مقابله با این جنگ شناختی یکی از مواردی است که باید در کنار سایر اقدامات پدافندی مورد توجه قرار گیرد.

تبلیغات بنری