اخبار اخبار فرهنگی

پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سید مجاهد رشید و فداکار جناب «سیدهاشم صفی‌الدین»

تبلیغات بنری


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به جوانان عزیز جبهه مقاومت با تجلیل از شخصیت سید داشم صفی الدین، رضوان الله علیهی رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کردند: حتی امروز حزب‌الله همچنان قوی‌ترین مدافع لبنان و قوی‌ترین سپر در برابر طمع و طمع رژیم صهیونیستی است که هدفش تجزیه لبنان است.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم ترین
جوانان عزیز جبهه مقاومت
جناب مجاهد رشید مبارز جناب آقای هاشم صفی الدین رضوان الله علیه به خیل شهدای مقاومت پیوستند و ستاره درخشان دیگری آسمان جهاد را در راه مسجدالحرام او یکی از برجسته ترین شخصیت های حزب الله و از دوستان و همراهان همیشگی سید حسن نصرالله بود. حزب الله به لطف درایت و شجاعت رهبرانی مانند او، توانست لبنان را از خطر تجزیه محافظت کند و تهدید رژیم غاصب را که ارتش وحشی و بی رحمش گاه به پاشنه بیروت لگد می زد، خنثی کند. شجاعت و فداکاری های او و دیگر رهبران و مجاهدان مورد توجه نصرالله بود که خطر غصب و اشغال جنوب لیتانی، صور و دیگر شهرهای آن منطقه را برطرف کرد و آنها را به فلسطین اشغالی و اشغال شده توسط لبنان ضمیمه کرد. و جان حزب الله را نجات داد. و اموال و آبروی گرانبها و برای حفظ تمامیت ارضی آن کشور آن را به میدان آورد و رژیم متجاوز و جنایتکار صهیونیستی را سرنگون کرد.

امروز به نظر می رسد رهبرانی مانند نصرالله و صفی الدین در این سرخوشی حضور ندارند، اما روحیه و رهبری آنها در میدان و دفاع از لبنان و مردم بی دفاع آن حضور دارند. حزب الله امروز هم قوی ترین مدافع لبنان و قوی ترین سپر در برابر طمع رژیم صهیونیستی است که همواره هدفش تجزیه لبنان بوده است. دشمن تلاش می کند نقش اختصاصی حزب الله در لبنان را انکار کند. کسانی که با لبنان همدردی می کنند نباید اجازه دهند این اظهارات نادرست از گلویشان بیرون بیاید.

حزب الله زنده است، در حال رشد است و نقش تاریخی خود را ایفا می کند. جمهوری اسلامی مانند همیشه به مجاهدین بیت المقدس و مقاومت کنندگان در برابر اشغال گروه جنایتکار غاصب فلسطین کمک خواهد کرد.

شهادت استاد عزیزمان جناب آقای صفی الدین را به خانواده، بستگان و همرزمان عزیز در تمام جبهه های مقاومت تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

درود بر علی صالح خدا
سید علی خامنه ای
3/8/1403 ق

تبلیغات بنری