اخبار اخبار سیاسی

اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر ترنس،‌ به‌زودی

تبلیغات بنری


به گزارش مجله ایرانیان اکونومیست. جلسه جلسه اجتماعی منطقه یازدهم با حضور آقای محمد نقیب مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران جناب آقای محمد موسوی در سالن اجتماعات ناحیه یک این منطقه برگزار شد. ، شهردار منطقه یازدهم و تعدادی از مردم. مقامات ارشد شهرداری و انتظامی.

سید محمد نقیب در جلسه ستاد اجتماعی منطقه یازدهم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به مقوله آسیب های اجتماعی توجه زیادی دارند، اذعان داشت: شهرداری تهران سه سال گذشته را در دوران طلایی برخورد سپری کرده است. آسیب های اجتماعی خسارات و ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی.

وی کاهش آسیب های اجتماعی در شهر تهران را ستودنی عنوان کرد و گفت: تیم مدیریت شهری این افتخار را دارد که بگوید دیگر کلنی های آسیب و سرپناه معتادان متجاهر مانند گذشته وجود ندارد و کار به سطح بالاتری رسیده است. این نقطه به دستور دکتر زاکانی شهردار تهران برگزار شد. به شهرهای اقماری هم کمک می کنیم. در چند مورد در این پنج ماه به شهرهایی مانند اسلام شهر کمک هایی صورت گرفت و این نشان می دهد که در بحث ساماندهی آسیب های اجتماعی به مرحله بلوغ رسیده ایم و اکنون باید مراحل پیشرفت را طی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی و مشارکت‌های اجتماعی به برخی دیگر از اقدامات در حوزه آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در زمینه ساماندهی کودکان کار و خیابان‌ها به ویژه در چهارراه‌ها اقدامات خوبی انجام شده است. ملموس و قابل مشاهده برای شهروندان است. همچنین چندین خانه سالمندان و خانه سالمندان فعال برای اسکان آسیب دیدگان اجتماعی در پایتخت داریم که 100 درصد افزایش یافته است.

کاپیتان ادامه داد: همه خدمات انجام شده اما ماجرا تمام نشده و دایره شکست ناپذیر آسیب های اجتماعی ادامه دارد و باید تلاش کنیم مددجویان را از دایره آسیب خارج کنیم.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان خدمات شهری و مشارکت های اجتماعی شهر تهران، وی از برنامه ویژه سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در بحث ترنس ها افزود: در خصوص ترنس ها با دکتر زاکانی صحبت هایی داشتم و در ابتدا با دکتر زاکانی صحبت کردم. این جلسه برگزار شد و امیدواریم طرح ساماندهی معتادان ترنس به زودی اجرایی شود و به مراکزی که در زمینه ساماندهی خدمات اجتماعی و مشارکتی فعالیت دارند، انتقال داده شود.

کاپیتان اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما درمانگاه سیار در میادین مهم شهر تهران در منطقه 11 ایجاد شده است که در حیاط راه آهن شاهد کلینیک سیار هستیم و امیدواریم همکاران ما در این حوزه همکاری لازم را داشته باشند. در مناطق دیگر هم همینطور است. ما سعی خواهیم کرد که مانند سه سال گذشته، آسیب های اجتماعی در خیابان ها از بین نرود و امسال نیز شاهد آن خواهیم بود. نیاز به همکاران ما دارد شب های آسانی نداشته باشیم و مثل همیشه شبانه روز برای سازماندهی آسیب های اجتماعی در روزهای سرد آینده تلاش کنیم.

تبلیغات بنری