اخبار اخبار فرهنگی

آغاز اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران پس از پنج روز میزبانی از علاقه مندان خود به ایستگاه پایانی خود رسید.

آثار بخش رقابتی سینمای ایران برای این دوره از جشنواره در مراسم اختتامیه که شامگاه 11 آبان ماه در مرکز همایش های برج میلاد با داوری کمال تبریزی، فرزاد عثمان، شهاب حسینی، محمدرضا. شفا، درناز حاجی ها، آرمان فیاض، مشام مولایی.

بیشتر بخوانید:

اعلام اسامی نامزدهای جشنواره فیلم کوتاه تهران

این جشنواره ساعت 19:00 با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی با حضور رائد فریدزاده (رئیس سازمان سینمایی) و مهدی آذربندر (دبیر جشنواره) به کار خود پایان می‌دهد. ، فرزاد مؤتمن، شهاب حسینی، کمال تبریزی، همایون اسعدیان و برخی از کارگردانان سینما.

در ابتدای این مراسم مهدی آذربندر، دبیر جشنواره گفت: من در این مراسم اهل گزارش نیستم و آنچه باید به سینماگران ارائه کنم تکراری است و گزارش من به رئیس جشنواره خواهد بود. تکراری.» سازمان و آقای وزیر نیز معرفی خواهند شد. فقط یاد شهیدی می افتم که عکس لحظه شهادتش دنیایم را در مشغله کاری ام تایید می کرد. شهید یحیی السنوار که با شجاعتش دنیا را فتح کرد.
سپس کلیپی از شهید سید حسن نصرالله و شهید سینوار پخش شد و سپس مهدی سلوکی مسئول برنامه اعلام کرد که کلیپ دیگر تقدیم به شهدای کانون سینماگران و خانواده شهید مهدی کارگردان و ال. -عشری به یاد او صحبت کرد.

در ادامه با حضور رائد فریدزاده دبیر جشنواره و محمدعلی بش آهنجر از خانواده این شهید تجلیل شد.

به روز خواهد شد

تبلیغات بنری