اخبار اخبار جهان

دانلود عکس/ آخرین اخبار از مفقودشدگان و کشته‌شدگان سیل جاده چالوس

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، سیل در جاده چالوس خسارات زیادی بر جای گذاشت. بر اساس آخرین اخبار، سه نفر از جمله آنها در سیل در جاده چالوس جان باختند و شانزده نفر نیز مجروح شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران بر اساس آخرین گزارش ها گفت: تلاش تیم امداد و نجات برای یافتن خودروها و سرنشینان احتمالی مفقود شده در منطقه سیل زده چالوس ادامه دارد.

دانلود عکس/ آخرین اخبار مفقودین و کشته شدگان سیل جاده چالوس

غلامعلی فخری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در پی وقوع سیل، رانش زمین، زیر آب رفتن جاده چالوس و بسته شدن فوری جاده چالوس، تیم‌های امدادی به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: 12 تیم امدادی به منطقه اعزام شده و جستجو برای یافتن خودروها و سرنشینان مفقود شده ادامه دارد.

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: در این بازرسی ها چهار خودروی آسیب دیده بازرسی شدند.

دانلود عکس/ آخرین اخبار مفقودین و کشته شدگان سیل جاده چالوس

الفخاری یادآور می شود: خوشبختانه هیچ خبری از کشته شدن افراد دریافت نکرده ایم، اما گزارش هایی مبنی بر مفقود شدن سه نفر وجود دارد و جستجو برای نجات مفقودین احتمالی ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تایید اینکه استاندار مازندران بلافاصله در محل حادثه حاضر شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسیر بازگشایی شده اما در حال حاضر تردد بر اساس تصمیمات انجام نمی شود و ما در حال انجام هستیم. در حال جستجوی خودروهای مفقود یا مسافرانی هستند که در سیل گیر کرده اند.»

بابک محمودی در این خصوص گفت: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: بر اثر سیل در جاده چالوس 16 نفر مصدوم شدند که حال همه این شهروندان مساعد است و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

دانلود عکس/ آخرین اخبار مفقودین و کشته شدگان سیل جاده چالوس

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: با استفاده از 13 تیم تخصصی، 6 آمبولانس و 8 خودروی امدادی دیگر در جاده چالوس مشغول به کار هستیم. تاکنون 7 دستگاه خودروی بدون سرنشین کشف شده و تلاش برای یافتن 3 شهروند مفقود شده بدون توقف ادامه دارد.

این مسئول هلال احمر تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی از شهروندان تقاضا می شود از تردد غیرضروری خودداری کنند و به هیچ وجه در جاده ها و بستر رودخانه ها حضور نداشته باشند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال