اخبار اخبار سیاسی

آمریکا بهای تجاوز خود را خواهد پرداخت

تبلیغات بنری


به گزارش مجله توژال، نصرالدین عامر معاون سازمان رسانه ای انصارالله با تاکید بر رویکرد قاطع و ثابت قدم یمن در حمایت از فلسطین و لبنان تاکید کرد که آمریکا تاوان تجاوزات خود را خواهد پرداخت.

پیش از این نیز رسانه های وابسته به انصارالله از اجرای 9 حمله هوایی آمریکا و انگلیس به مناطق کهلان و العیله در شرق شهر صعده خبر دادند. شش حمله دیگر نیز در برخی از مناطق شمال و جنوب صنعا، پایتخت کشور رخ داد.

در همین راستا، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که آنها حملات دقیقی را علیه پنج انبار زیرزمینی سلاح در مناطق تحت کنترل انصارالله یمن انجام دادند. وی گفت: این حملات به دستور جو بایدن رئیس جمهور این کشور و با استفاده از بمب افکن های B2 نیروی هوایی آمریکا انجام شده است.

سی ان ان به نقل از برخی مقامات آمریکایی گزارش داد که آمریکا برای اولین بار از بمب افکن های B-2 Spirit برای بمباران سایت های انصارالله استفاده کرد.

آستین ادامه داد: حملات ما علیه تأسیسات مختلف انبار تسلیحات بود که برای هدف قرار دادن کشتی ها استفاده می شد. ما در انجام هیچ اقدامی برای جلوگیری از حملات و حفاظت از آزادی دریانوردی تردید نخواهیم کرد و انصارالله با عواقب حملات غیرقانونی آنها مواجه خواهد شد.

حملات آمریکا و انگلیس در حالی علیه یمن در حال انجام است که ارتش یمن طی ماه های گذشته در حمایت از مقاومت مظلوم فلسطین چندین کشتی یا کشتی صهیونیستی را که به سمت سرزمین های اشغالی در دریای سرخ و تنگه باب المندب حرکت می کردند، هدف قرار داده است. مردم در نوار غزه.

ارتش یمن متعهد شد تا زمان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه با حمایت آمریکا و اسرائیل به حملات خود علیه کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های در حال حرکت به سمت سرزمین‌های اشغالی در دریای سرخ ادامه دهد.

تبلیغات بنری