اخبار اخبار فرهنگی

راهنمایان پیشکسوت تهران تجلیل شدند

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، این رویداد که به مناسبت هفته جهانی گردشگری برگزار می شود، با هدف افزایش آگاهی در مورد نقش گردشگری در جامعه جهانی و نشان دادن میزان تاثیر گردشگری بر ارزش های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور برگزار می شود. . جهانیان و همچنین قدردانی از زحمات راهنمایان پیشکسوت تور تهران، اما یاد و خاطره «کیومرث غفاری» و «جلیل شرخیان» اساتید و راهنمایان پیشکسوت عرصه گردشگری از بیش از 20 راهنمای پیشکسوت گردشگری ایران ، استان تهران از جمله محمدرضا ایزدبناهی، محمد فیروزی، محمد سمیعی، ابوالقاسم ساسان، محمدابراهیم فرامرزی، عزرا فارسی، سعید حاج هادی، سهراب گودرزی، هادی حافظ کاشانی، بهزاد فیروزی و فخری دانشپور پرور. افتخار

از راهنمایان قدیمی در تهران تجلیل شد

از زحمات 16 نفر دیگر از راهنمایان پیشکسوت تهران که موفق به حضور در این مراسم نشدند نیز با ارسال لوح تقدیر به صورت جداگانه و اختصاصی تجلیل شود.

محمدحسین یزدانی، رئیس هیئت مدیره انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری استان تهران با اشاره به شعار امسال سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد در سال جاری «گردشگری و صلح» با اشاره به چالش ها و وضعیت فعلی حاکم بر گردشگری محیط زیست در ایران گفت: ما فعالان این عرصه سعی می کنیم از حداکثر توان و توان خود استفاده کنیم تا در جنگی ترین نقاط از صلح صحبت کنیم و تاریخ و فرهنگ کشورمان را به مردم معرفی کنیم. جهان به شکلی شایسته و باشکوه

وی افزود: راهنمایان قدیمی حق بزرگی بر گردن صنعت گردشگری کشور دارند و راه را برای همه راهنمایان حال و آینده کشور روشن می کنند.

از راهنمایان قدیمی در تهران تجلیل شد

تجلیل از راهنمایان پیشکسوت تور در تهران، توسط انجمن حرفه ای راهنمایان تور استان تهران با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مرکز انجمن های صنفی راهنمایان تور سراسر کشور و موزه ملی ایران با حضور جمع کثیری از راهنمایان پیشکسوت تور تهران و ایران، همچنین با حضور حدود 250 راهنمای تور برگزار شد.

تبلیغات بنری