اخبار اخبار فرهنگی

سخنان پیمان جبلی در آستانه برگزاری نخستین مناظره

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، پیمان جبلی – رئیس صداوسیما – پیش از آغاز مناظره علیه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ساختمان معاونت صداوسیما حاضر شد و در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه رئیس جمهور شهید و همرزمانش ابراز امیدواری کرد که مردم شاهد مناظره سالم و آگاهانه در محیط سالم باشند.

وی در ادامه درباره روند اجرای ویژه برنامه های انتخاباتی گفت: صدا و سیما بلافاصله پس از شهادت عزیزان پرواز اربشت ستاد انتخابات را تشکیل داد. در کمتر از ده روز از برگزاری دو نظرسنجی قبل و بعد از شهادت رئیس جمهور، 12 درصد افزایش مشارکت و کاهش 20 درصدی در کل عدم مشارکت را تجربه کردیم.

الجبلی گفت: اولویت اصلی ما در رسانه ملی طراحی برنامه های تبلیغاتی برای ایجاد زمینه مشارکت حداکثری است. تا رقابتی موفق و باشکوه و زمینه ساز برگزاری انتخابات با مشارکت بالا باشد و انشاالله تکمیل کننده مراسم وداع با شهدای عزیزمان باشد.

انشالله همانطور که رهبر انقلاب فرمودند شاهد انتخاب رئیس جمهور شایسته، فعال و سازنده و آگاه و معتقد به مبانی انقلاب باشد و در نتیجه این رقابت سالم انتخاب شد.

رئیس صداوسیما با تاکید بر اصل عدالت خاطرنشان کرد که مردم سالاری دینی را در برابر دیدگان مردم جهان قرار خواهیم داد. بدین ترتیب صدا و سیما در تهیه برنامه‌ها و زیرساخت‌ها، با همکاری و کمک نخبگان، اتاق‌های فکر، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها و به‌ویژه با تکیه بر نظرسنجی‌های مردم عزیزمان، همه امکانات خود را به شکلی تحول‌آفرین آماده کرد. بر اساس این اصول و اجماع بر این بود که این برنامه بر اساس مطالبات اساسی مردم باشد و بنابراین اولین موضوع مورد بحث اقتصاد خواهد بود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال