اخبار اخبار اقتصادی

بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت برق ایران آغاز شد

تبلیغات بنری


بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت برق ایران آغاز به کار کرد

به گزارش مجله توژال؛ نمایشگاه برق یکی از مهمترین رویدادهای صنعت برق است که هر ساله در پایان فصل پیک برای آغاز فصل جدیدی از تعامل و هم افزایی بین بخش های مختلف صنعت برق کشور از طریق گردهمایی اقشار مختلف مردم برگزار می شود. فعالان بخش دولتی و خصوصی در این صنعت استراتژیک.

یکی از موضوعات مهمی که در نمایشگاه برق به آن پرداخته می شود، نیاز به رهبری صنعت برق در حوزه های مختلف از جمله نیازسنجی، مخاطب شناسی و بازاریابی و حضور حداکثری فعالان بخش های مختلف داخلی و خارجی در این نمایشگاه است. زمینه صنعت در نمایشگاه فرصتی بی نظیر برای دستیابی به این ماموریت فراهم می کند.

در نمایشگاه بین المللی برق تلاش می شود تا حد امکان تلاش و کوشش وصف ناپذیر فعالان این عرصه در عرصه تولید، انتقال و توزیع برق به تصویر کشیده شود و در معرض دید عموم قرار گیرد.

یک رویداد بزرگ و بین‌المللی به فعالان رسانه‌ای این فرصت را می‌دهد تا آنچه را که عمدتاً به صورت شفاهی و شخصی از امکانات این حوزه می‌شنوند به‌طور عینی مشاهده کنند و بر این اساس، گزارش‌های کامل‌تر و دقیق‌تری در قالب‌های مختلف رسانه‌ای از افکار عمومی جامعه ارائه کنند. تبدیل

بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت برق ایران آغاز به کار کرد

چند شرکت داخلی و خارجی در این رویداد بزرگ به رقابت خواهند پرداخت؟

همانطور که اشاره کردیم بیست و چهارمین نمایشگاه دولتی برق از سوم تا ششم آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی دولتی برگزار می شود، نمایشگاهی که در آن 500 شرکت داخلی و 120 شرکت خارجی حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند. /ایلانا

تبلیغات بنری