اخبار اخبار سیاسی

هلاکت یک افسر دیگر صهیونیست در جنوب لبنان

تبلیغات بنری


به گزارش سایت «توژال»، ارتش رژیم صهیونیستی سحرگاه روز پنجشنبه اعتراف کرد که در جریان درگیری های مستمر در مرز لبنان و فلسطین اشغالی، یک افسر از لشکر 228 به شهادت رسید و یک سرباز دیگر از گردان 5030 زخمی شد.

ارتش اسرائیل از زمان آغاز عملیات زمینی در جنوب لبنان به کشته شدن 12 سرباز خود اعتراف کرد، اما منابع میدانی حزب الله گزارش دادند که تلفات دشمن بیشتر بوده است.

این منابع گزارش دادند که تلفات رژیم اشغالگر در این درگیری ها بیش از 35 کشته و 200 زخمی از جمله افسران ارشد این ارتش بوده است، اما رژیم اشغالگر به سیاست پنهان کاری خود در مورد تعداد قربانیان خود ادامه می دهد.

ارتش رژیم اشغالگر پیشتر اعتراف کرده بود که از زمان آغاز عملیات زمینی در مرز جنوبی لبنان 168 تن از سربازانش مجروح شده اند.

یک افسر صهیونیست دیگر در جنوب لبنان کشته شدسرباز مرده صهیونیست

مقاومت اسلامی – حزب‌الله لبنان برای مقابله با تلاش‌های ارتش اشغالگر برای نفوذ به مناطق جنوبی لبنان، آن را با بمب، موشک و گلوله هدف قرار داد و دامنه حملات خود را به شمال فلسطین اشغالی گسترش داد.

به گزارش رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی، حمله موشکی حزب الله لبنان به شهرک اشغالی کریات شمونه در روز چهارشنبه منجر به کشته شدن دو شهرک نشین و زخمی شدن تعدادی دیگر شد که برخی از آنها گزارش شده است. در وضعیت وخیم

رسانه ها همچنین گزارش دادند که یک بالگرد نظامی این رژیم در یکی از شهرهای سوریه در نزدیکی کوه هرمون در مرز با لبنان سرنگون شده است.

یک افسر صهیونیست دیگر در جنوب لبنان کشته شداز آغاز حمله به الاقصی تاکنون حدود 20 هزار مجروح در بیمارستان های سرزمین های اشغالی بستری شده اند.

در همین راستا، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تعداد مجروحانی را که طی دو روز گذشته به بیمارستان‌های شمال فلسطین اشغالی منتقل شده‌اند، اعلام کرد و تعداد مجروحان از ابتدای ماه جاری تاکنون را تایید کرد.

این وزارتخانه اذعان داشت که بیمارستان‌های شمال (فلسطین اشغالی) در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 157 زخمی و 1058 زخمی را از ابتدای اکتبر امسال دریافت کرده‌اند.

این وزارتخانه همچنین تایید کرد که مجموع مجروحانی که از آغاز نبرد الاقصی در 7 اکتبر 2023 در بیمارستان های شمال فلسطین اشغالی بستری شده اند به 19475 نفر رسیده است.

تبلیغات بنری