اخبار اخبار تکنولوژی

اعتراض بلاگرهای نظامی روسیه به فیلتر «دیسکورد»

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، این غوغا پس از آن ایجاد شد که تنظیم کننده اینترنت روسیه روز سه شنبه Discord را به لیست رو به رشد اپلیکیشن ها اضافه کرد، زیرا این نگرانی می تواند برای استخدام افراد برای انجام حملات تروریستی و فروش مواد مخدری که در شبکه های اجتماعی اضافه شده است استفاده شود.

کانال “جنگنده بمب افکن” که بر هوانوردی نظامی متمرکز است و بیش از 530000 عضو دارد، این اقدام را “خنجر از پشت” توصیف کرد. این وبلاگ روز چهارشنبه نوشت: «متاسفانه مقامات روسیه از «واقعیت، مردم و ارتش» دور هستند.

ریبار که با ارتش ارتباط دارد و بیش از 1.3 میلیون نفر آن را تماشا می کنند، گفت که این ممنوعیت به این معنی است که برخی از مراکز فرماندهی می توانند بدون فیلم هواپیماهای بدون سرنشین باقی بمانند. در این بیانیه آمده است: «وزارت دفاع هیچ جایگزینی برای نیروها ارائه نکرده است.

وبلاگ نویسان نظامی از زمان آغاز جنگ در اوکراین در فوریه 2022 به یکی از عناصر تأثیرگذار در رسانه های روسیه تبدیل شده اند. اوایل سال جاری، هیاهوی برنامه تلگرام باعث شد پارلمان روسیه لایحه ای را پس بگیرد که سربازان و افسران خط مقدم را از استفاده منع می کرد. دستگاه های متصل به اینترنت

Discord که بیش از 200 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، در سرتاسر جهان تحت نظارت قرار گرفته است زیرا تنظیم‌کننده‌ها به دنبال کنترل بیشتر بر پلتفرم دیجیتال هستند. ترکیه همچنین این هفته این برنامه را به دلیل نگرانی در مورد استفاده از گروه های پورنوگرافی کودکان Discord ممنوع کرد.

به گزارش بلومبرگ، دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی از جمله یوتیوب، فیس بوک، ایکس و اینستاگرام از ابتدای جنگ اوکراین در روسیه مسدود شده اند.

تبلیغات بنری