اخبار اخبار اقتصادی

پاییز از فردا شروع می‌شود

تبلیغات بنری



به گزارش مجله توژال؛ رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات جوی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی از ورود بارندگی های پی در پی پاییزی در کشور طی روزهای سه شنبه (3 مهرماه) و چهارشنبه (4 مهر) در کشور خبر داد.

صدیق زیان رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات جوی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه موج جدید بارشی از روز سه شنبه (۳ مهرماه) وارد کشور می شود، اظهار داشت: در حال حاضر پیش بینی می شود امروز (یکشنبه 31 مهر) در بخش هایی از شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات شرق تهران و شمال آذربایجان غربی و استان گلستان بارش شدید باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شود.

وی افزود: فردا (دوشنبه 3 مهر) تداوم این شرایط در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران دور از انتظار نیست و روز سه شنبه (3 مهر) و چهارشنبه (25 اکتبر). ) در برخی نقاط نیز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود. / مهر و موم

به گفته زیان؛ امروز (31 مهر) طی ساعاتی در شمال شرق و فرمانداری های واقع در دامنه های جنوبی البرز وزش باد شدید خواهد بود.

رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی کشور در پایان گفت: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری است و گاهی وزش باد فعال است و احتمال تشکیل گرد و غبار همراه با حداکثر و کمینه دما 18 و 28 درجه سانتیگراد و فردا هوا صاف و گاهی طوفانی و کمینه و حداکثر 17 و 27 درجه سانتیگراد خواهد بود. / مهر و موم

تبلیغات بنری