اخبار اخبار جهان

کشف موبایل باستانی 10 هزار ساله/ قطب جنوب

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، در یکی از کاوش های باستانی که در اروپا انجام شد، دستگاهی شبیه به تلفن های همراه امروزی پیدا شد. این دستگاه شباهت زیادی به گوشی های دکمه ای امروزی دارد و ویژگی های آشکاری در این دستگاه وجود دارد که آن را بیشتر شبیه گوشی های موبایل کرده است.

کشف این وسیله کاملا باستانی که قدمت آن همانطور که گفتیم به 800 سال قبل باز می گردد، اما در این میان چیزی که آن را بیش از پیش عجیب می کند این است که این گوشی در کمال تعجب به گوشی های موبایل امروزی شباهت دارد و روی آن دکمه هایی به زبان سومری باستان نوشته شده است. حروف و ساختار آن به طرز عجیبی برای گوشی های امروزی یکسان است.

خبر این کشف با انتشار کلیپی در یوتیوب توسط یکی از حساب های کاربری این شبکه اجتماعی به نام Paranormal Crubicle به اطلاع همگان رسید و همه دنیا را شگفت زده کرد. این ویدیوی طولانی مدت یک دستگاه 800 ساله را نشان می دهد که شباهت زیادی به تلفن همراه دارد!

باستان شناسان این موبایل 800 ساله را در Fuschl am See، منطقه ای در شهر سالزبورگ در اتریش کشف کردند.

صداپیشگی در ویدیوی منتشر شده در یوتیوب می گوید: با کشف این وسیله باستانی می توان گفت که این شی باستانی رشد خارق العاده گونه ای از موجودات فرازمینی را در گذشته های دور به ما نشان می دهد و متاسفانه در جایی زمینی وجود داشته است. تاریخ به عمد پنهان شده یا فراموش شده است.

اگر این درست است که این وسیله در واقع یک وسیله ارتباطی بوده است، باید فرض کنیم که بسیاری از آثار باستانی ممکن است از فناوری فرازمینی الگوبرداری شده باشد و توسط مسافران زمان یا موجودات فرازمینی به این افراد آموزش داده شده باشد.

در نظر بگیریم که همه این نظریات و احادیثی که ارائه کردیم صحیح است. در این صورت به راحتی و به طور قطع می توانیم این دستگاه قدیمی را قدیمی ترین گوشی جهان بنامیم.

حال این سوال در اینجا مطرح می شود که آیا این وسیله مرموز می تواند یک مصنوع ساختگی باشد و صرفا برای سردرگمی و گمراه کردن افکار عمومی ساخته شده باشد؟

ToTheDeathMedia که در واقع یکی از سایت هایی است که مطالب زیادی در مورد نظریه های مختلف منتشر می کند و طرفداران خاص خود را دارد در پاسخ به این سوال نوشت که در جدیدترین نظریه در مورد وجود بیگانگان یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت است. این است که چگونه یک دستگاه باستانی مربوط به خاورمیانه از اتریش خارج شده و در اروپا قرار دارد، این همان سوالی است که در بالا پرسیدیم. شاید باورش برایتان سخت باشد، اما هیچ اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی پیدا و منتشر نشده است.

عده ای با دیدن این موبایل 800 ساله تصور می کنند که این دستگاه قدیمی در واقع یک موبایل ساخت شرکت نوکیا و یکی از مدل های قدیمی آنهاست. البته تئوری ها به اینجا ختم نمی شوند، زیرا کسانی هستند که با استفاده از این نظریه می گویند موجودات فضایی در دوران باستان روی زمین سفر می کردند.

اسکات وارینگ، نظریه پرداز باستانی، در این رابطه می گوید که این وسیله باستانی سند قدرتمندی است که موجودات فرازمینی با پادشاهان باستان ملاقات کرده و با آنها تعامل داشته اند. او می گوید که فردی با دانش بسیار پیشرفته از آینده این دستگاه تلفن همراه مانند را ساخته و به بشریت در آن زمان ارائه کرده است.

اگر این فرض را داشته باشیم، نمی‌توانیم با قاطعیت بگوییم که آیا فناوری‌ای که در اختیار داریم متعلق به قرن کنونی ماست یا از قبل وجود دارد و ما فقط آن را اصلاح می‌کنیم و به روش‌های بهتری از آن استفاده می‌کنیم؟ یک تلفن همراه 800 ساله می تواند یکی از بزرگترین رازهای بشریت باشد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال