اخبار اخبار ورزشی

آخرین وضعیت پرونده‌های بین‌المللی پرسپولیس

تبلیغات بنری


ایرانی اکونومیست، امیرعلی حسینی، مدیر امور شبه نظامیان و رئیس ستاد این سازمان، مجوز ویژه ای از دفتر AFC میزبانی در ایران گرفته است آیا این توافق خوب است یا بد؟ نمایش پیام: در این لحظه عکس رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا در قالب ارسال آهنگ وجود دارد.

یا مخصوصاً برای دیگران، گوشی را وسط اتاق گذاشتم و نشستم: جلسات تعطیل بود و منتظر بودم تا نظر فوری صادر شود. یا طبق قوانین و مقررات استفاده از پاسخ و صدور و ابلاغ نظر با تأخیر و عدم رضایت است. لوکادیا منتظر تصمیم گیری بوده و سرور هم نشسته و منتظر اعلام نظر بوده است. نوشته های او بر لهجه هایش انجم شادده، با او و وکیلش صحبت کردم و عمیدواریم که کار به جاهای سخت نرساد است.

حسینی مخصوصاً در مورد شکایات لوسادا عنوان کردی دارد: یا آدرس پرسپولیس و انشالله مشکل حل می شود. برای جستجوی تعدادی از مشکلاتی که به وجود آمده یا بیش از حد شلوغ شده اند، یک مشکل وجود دارد و یک مشکل حل شده است.

این سوالی است که چند وقت پیش در ایران کادر فنی و مربی وجود داشت؟ گفتم: به این فکر کنید که آیا در ایران در پرم جرند کادر فنی خواهد بود؟ البته گاریدو در ایران است و تمرینی ندارد.

حسینی در کارخانه پرسپولیس NZ به من خبر داد که پایان کنفدراسیون در حاشیه خلیج فارس است. 3 میلیون و 400 دلار هازارد به مبلغ پول و دعا با حضور تخت جمشید در باغات شما 800 دلار هازارد به اضافه آنچه مورد نظر است.

یا این سوالی است که مرتضی پورعلیگنجی از جریمه پرسپولیس برای انتقال گوشی و بررسی وضعیت اکانت اورونوف چقدر شوکه شده است؟ گفتم: برای اینکه نظافت آن آسان شود و باید کاملاً از آن آگاه باشید. چهره کمی که با آن ارتباط دارد. این مهمترین چیز در ازبکستان است و مطمئناً تیم ازبکستان میزبان اورونوف است. حتما فلان کار را انجام داده و دو حواس با آن داشته باشد یا انجام داده باشد و مدتی در آن مانده باشد.

تبلیغات بنری