اخبار اخبار ورزشی

قصد بازگشت به تیم ملی پاراتیراندازی ندارم

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، سارا جوانمردی که در مراسم مدال آوران پارالمپیک در پاریس حضور داشت، درباره جایگاه نهایی خود برای بازگشت به اردوی تیم ملی تیراندازی پارالمپیک گفت: خداحافظی من با تیم ملی تیراندازی پاراالمپیک همچنان پابرجاست و من اصرار دارم که هیچ فعالیتی را انجام ندهم و دوست دارم مدتی استراحت کنم و از زندگی خود مراقبت کنم و در حال حاضر برنامه ای برای بازگشت ندارم.

جوانمردی در پاسخ به این سوال که رئیس اتحادیه جانبازان و معلولان مخالف خداحافظی شما هستند و اظهار داشتند که تحت هر شرایطی با خداحافظی شما مخالفت می کنند، گفت: آقای کهبایی زاده به من لطف دارند. من واقعاً نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما در حال حاضر روی تصمیم خود محکم هستم و نمی خواهم به آن فکر کنم.

جوانمردی خاطرنشان کرد: اکنون دوست دارم کمی استراحت کنم و به مسائل شخصی خود که مدتی از آنها دور بودم فکر کنم و به زندگی خود ادامه دهم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات برای حضور در بازی های پارالمپیک پاریس به صورت غیرمتمرکز انجام شد، آیا می توان به صورت غیر متمرکز تمرینات را برای ناگویا ژاپن ادامه داد؟ دعوت من معتبر است مگر اینکه معجزه ای رخ دهد یا شرایط خاصی رخ دهد. در همین راستا با آقای کهبایی زاده گفتگویی داشتم که ایشان به من گفتند کار خوبی می کنید و فعلا استراحت کنید.

در پاسخ به این سوال که آیا با سابق خود در مورد خداحافظی صحبت کرده اید یا خیر؟ وی تایید کرد: درباره موضوع دیگری با او صحبت کردم که ربطی به خداحافظی من نداشت و یک موضوع شخصی بود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که اگر وزارت ورزش بخواهد به تیم ملی تیراندازی برگردید باز هم قبول نمی شوید؟ وی گفت: در حال حاضر هیچ درخواستی از وزارت ورزش دریافت نکرده ام و قصد بازگشت ندارم.

تبلیغات بنری