اخبار اخبار اقتصادی

فروش بیش از ۱۰.۷ تن شمش طلا در مرکز مبادله

تبلیغات بنری


براساس وب سایت “اقتصاددان ایران” ، در پنجاه و هفتمین جلسه حراج شمش طلا ، که امروز ، سه شنبه 17 اکتبر ، 1403 ، در مرکز تبادل طلا و ارزهای ایران برگزار شد ، از مجموع 84 کیلوگرم از 84 کیلوگرم شمش طلای استاندارد در حراج های عمده فروشی و خرده فروشی در سالن معاملات طلای این مرکز نمایش داده می شود ، 76 کیلوگرم با قیمت متوسط ​​پنج میلیارد و 379 میلیون تومانس برای شمش طلای استاندارد معامله شد.

بیشتر بخوانید:

همه چیز مربوط به فروش شمش طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز

باید گفت؛ در طول 57 جلسه حراج شمش طلا که توسط مرکز تبادل ایران انجام شده است ، 10،760 کیلوگرم شمش (10.7 تن) معامله شد که در نتیجه تقریباً 48.3 هزار میلیارد تومان ارز از صادرات به اقتصاد این کشور وارد شد.

جزئیات 57 جلسه حراج شمش طلا در مرکز تبادل طلا و سکه ایران

جزئیات حراج سکه

در پایان ، لازم به ذکر است که بیست و یکمین جلسه حراج سکه طلا فردا (چهارشنبه) 18 اکتبر 1403 AH ، از طریق سیستم معاملاتی مرکز طلا و ارزی ایران در آدرس آدرس. و خواص حراج همه سکه ها و نیمی از سکه ها هستند. حداکثر مبلغ سفارش و خرید برای هر متقاضی در مجموع 5 سکه می باشد. بنابراین می تواند 5 قطعه سکه چهارم ، 5 قطعه نیمی از سکه ، 5 قطعه سکه کامل یا ترکیبی از این سه نفر از جمله سکه های کامل ، نیمی از سکه ها و سکه های چهارم باشد ، کل این سه نفر نباید از 5 قطعه تجاوز کنند.

تبلیغات بنری