اخبار اخبار ورزشی

امیدواریم آزادی تا آذر آماده شود و سال‌ها از آن استفاده کنیم

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، مهدی تاج رئیس فدراسیون امروز در جلسه بررسی مسائل مربوط به آماده سازی ورزشگاه آزادی گفت: ورزشگاه آزادی برای فوتبال کشور بسیار مهم است. باید به شرکت وزارت ورزش و تجهیزات گفت. مشکل این ورزشگاه یکی دو چیز نبود.

وی ادامه داد: تعمیر ورزشگاه با ساخت آن بسیار متفاوت است. خیلی جاها دست گذاشتند، مشکلی پیش آمد که به مرور زمان برطرف شد. خوشبختانه خود دکتر دنیامالی در این کار مهارت دارد و کار را بلد است. هر روز با او صحبت می کنیم و امیدواریم تا آذر استادیوم آماده شود و بتوان سال ها از آن استفاده کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تمامی استانداردهای مقاومت در سطح بالایی اعمال می شود. کارهای زیادی انجام شده و کارهای درست انجام شده است. ما نیز بخشی از یک کشور هستیم و اتحادیه را دنبال کرده ایم تا کار را به بهترین نحو انجام دهیم. هیچ تفاوتی بین ما و باشگاه ها نیست و همه با هم برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنیم.

در ادامه این جلسه سعید ابوالفاتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن تشریح آخرین به روز رسانی وضعیت روشنایی ورزشگاه آزادی از پیگیری مستمر ورزشگاه ها از فدراسیون تشکر کرد. .

تبلیغات بنری