اخبار اخبار تکنولوژی

«کتاب فصل»؛ طرح جدید باشگاه کتاب‌خوانی دانشجویان ایران

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن گروه علمی اقتصاددانان ایران از سوی سازمان جهاد دانشگاهی در تهران و بر اساس این طرح، هر فصل کتاب‌هایی متناسب با نیازهای شناختی و فکری دانشجویان کشور ارائه و به رقابت می‌پردازد. هدف طرح فصل کتاب ارتقای سطح شناختی و فکری دانش آموزان با رویکرد تفکر انتقادی.

کتاب خدمات متقابل اسلام و ایراننوشته شده توسط شهید استاد مرتضی مطهری اولین کتاب انتخاب شده از این طرح ویژه دانش آموزان سراسر کشور در فصل پاییز است. تعداد برندگان متناسب با تعداد شرکت کنندگان است و به ازای هر 50 شرکت کننده 3 برنده اعلام می شود.

ادامه مطلب

تست مسابقه کتابخوانی خدمات متقابل اسلام و ایراناز ساعت 9 تا 24 روز شنبه 3 آذر 1403 هجری شمسی از طریق پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی ایران در سایت BookRc.ir به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

دانش‌آموزان علاقه‌مند به کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتاب‌خوانی دانشجویان ایران، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پیام‌های تلگرام و آیتا با دستگیره @FarhangiJUT و از طریق همین شناسه در ITA، ثبت‌نام و در مسابقه شرکت کنند. و کانال های تلگرام مسابقه کتابخوانی عضو می شوند

در این مسابقه مبلغ 30 میلیون ریال به برندگان اهدا می شود و نتایج مسابقه یک تا دو هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.

تبلیغات بنری