اخبار اخبار ورزشی

بعد از دو گل بازی را رها کردیم

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، منچستریونایتد در مهیج ترین بازی لیگ اروپا در دراگائو میهمان پورتو بود و شروعی خوب و دو گل برتری داشت و گل های راشفورد و را تکمیل کرد. هویلند در دقایق پایانی بار دیگر از بازی اخراج شد و با پایان یافتن بازی، شیاطین سرخ مقابل پورتو به تساوی رسیدند.

اریک تن هچ پس از این مسابقه گفت: ما دو گل فوق العاده به ثمر رساندیم و سپس بازی را رها کردیم. گل اول حریف خیلی راحت وارد دروازه شد و هواداران پورتو شروع به تشویق تیم خود کردند و شرایط بسیار سخت شد. در رختکن صحبت کردیم که نباید راحت گل بزنیم و گل سوم را زدیم. به هر حال باید از بازیکنان تمجید کنم که به بازی برگشتند و گل تساوی را به ثمر رساندند.

وقتی از تن هچ پرسیده شد که چرا راشفورد تعویض شد، گفت: جارناچو بهترین بازیکن من در بازی یکشنبه و همچنین در بسیاری از مسابقات دیگر بود. فکر می کنم در طول فصل طبق ارزیابی من تا اینجای کار با خلق موقعیت و پاس گل و همچنین گلزنی شرایط خوبی را برای تیم در خط حمله ایجاد کرده است.

این شکست فشار روی اریک تن هاچ را افزایش می داد، اما هری مگوایر، بازیکن تعویضی، تن هاچ را با یک گل در دقیقه اول وقت تلف شده نجات داد.

تبلیغات بنری