اخبار اخبار ورزشی

پیاتزا به سرنوشت آلکنو و پائز دچار نشود!

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، پس از مدت ها مطالعه و رایزنی گزینه های مختلف، روبرتو پیاتزا به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا پایان المپیک 2028 لس آنجلس انتخاب شد.

عبدالرضا علیزاده مربی والیبال درباره این انتخاب به توژال گفت: پیاتزا مربی خوب و پرانرژی با رزومه قوی است. قبل از آن دو مربی خارجی (الکینو و بائز) که کمتر از دو ماه در ایران بودند را آوردیم که نه لیگ و نه بازیکنان را می شناختند و نتیجه نمی گرفتند. به یک مربی حداقل 4 سال برای اجرای برنامه هایش نیازمندیم. امیدوارم آقای پیاتزا قبل از ورود به مرحله مسابقات لیگ ما را از نزدیک ببیند و بازیکنان را بشناسد. هر چه زمان بیشتری به مربی بدهیم، نتیجه بهتری می گیریم. اگر تیم ملی ایران ببرد همه تیم های والیبال سود می برند و اگر نبرد همه بازنده می شوند. امیدوارم تیم ملی بهترین سکوها را کسب کند تا والیبال ایران به روزهای اوج خود بازگردد.

آغاز فصل هیجان انگیز والیبال ایران

سی و هشتمین دوره لیگ برتر والیبال مردان از روز چهارشنبه 11 مهرماه با برگزاری 6 دیدار همزمان در شهرهای یزد، تهران، ارومیه، اسلامشهر، اصفهان و اردکان آغاز می شود.

شهداب یزد، جشنواره نور، پکان تهران، صنعتگران امید، شهرداری ارومیه، سپهرصدرا مشهد، طبایات، میس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانی، بس جرجان، گتی پسند اصفهان، چادر ملو اردکان و سایپا تهران 13 تیم شرکت کننده در این مسابقات هستند. هفته اول که سیرجان در آن حضور دارد مدافع عنوان قهرمانی در حال استراحت است.

تیم شهرداری ارومیه این هفته به مصاف سپهرصدرا از مشهد می رود.

علیزاده درباره وضعیت تیمش قبل از شروع این رقابت ها گفت: از حدود دو ماه پیش تمرینات را شروع کردیم و 6 بازی تدارکاتی انجام دادیم. تیم ما آماده است. امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید و بازی خوبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ارومیه ای ها از این تیم توقع زیادی دارند گفت: ارومیه ای ها والیبال را می فهمند، با والیبال زندگی می کنند و خواهان یک بازی زیبا و خوب هستند. برد برای آنها مهم است، اما یک مسابقه زیبا برای آنها مهمتر است. تیم ما امسال جنگنده خواهد بود و در تمام مسابقات با تمام قدرت به میدان می رود.

علیزاده درباره ارزیابی خود از لیگ سی و هشتم گفت: بازیکنان در همه تیم ها پخش شده اند اما شهداب و سرجان مدعی هستند. البته ماهیت تیم خیلی خوب است و با اینکه پکان دیر بسته شد اما تیم خوب و خطرناکی است. هفت هشت تیم خوب داریم و نمی توان گفت کدام تیم در کدام دسته قرار می گیرد. تمام تلاش خود را برای صعود به پلی آف انجام می دهیم و به حضور در گروه چهار تیمی نیز فکر می کنیم.

وی درباره اینکه لیگ خالی از بازیکنان باکیفیت است، گفت: در تیم ملی کشورمان در حال حاضر پنج دریافت کننده و چند هافبک در خارج از ایران بازی می کنند و این طبیعی است. اگر در ایران بودند و چند بازیکن خارجی باکیفیت می آوردیم سطح لیگ خیلی بالا می رفت اما با رفتن آنها تعادل ایجاد شد و همه بازیکنان متوسط ​​و خوب در همه تیم ها توزیع شدند. امیدوارم لیگ خوبی داشته باشیم.

تبلیغات بنری