اخبار اخبار ورزشی

هدف اول‌مان دفاع از جایگاه و اصالت استقلال در آسیاست

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر آسیا از ساعت 19:30 فردا (دوشنبه) در قطر به مصاف السد می رود. جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل این تیم گفت: هدف اول ما دفاع از جایگاه، تاریخ و اصالت باشگاه استقلال در آسیا است و تلاش می کنیم تا در دیدار مقابل السد به موفقیت برسیم. حفظ جایگاه، تاریخ و اصالت باشگاه استقلال در آسیا. تمرکز و دقت. انتظار هواداران استقلال کسب پیروزی در این دیدار است و به همین دلیل با انرژی و قدرت زیادی به مصاف حریف سرشناس خود خواهیم رفت تا با دست پر زمین را ترک کنیم. مطمئنیم بازی مقابل السد برای استقلال آسان نخواهد بود.

جواد نکونام مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه توضیحات خود گفت: تمرکز کافی برای بازی السد داریم. می دانیم که السد تیم قابل احترامی است. آنها مقابل تیمی که در هفته اول لیگ الیت AFC در تهران شکست دادیم عملکرد خوبی داشتند و در لیگ قطر نیز با اختلاف خوب الغرافه را شکست دادند. به همین دلیل معتقدیم بازی مقابل السد برای ما آسان نخواهد بود.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: فردا ارائه می دهیم تا یک قدم به صعود نزدیک شویم. هدف اول ما موفقیت و ایجاد یک اتفاق بزرگ در لیگ نخبگان آسیا است و به همین دلیل و با تکیه بر این هدف بزرگ از هیچ تلاشی برای کسب پیروزی استقلال دریغ نمی کنیم.

جواد نکونام در پایان گفت: قبل از بازی مقابل السد با آنالیز و آنالیز عملکرد این تیم سعی کردیم با آگاهی کامل به مقابله با آنها بپردازیم. شرایط این تیم در رقابت‌های لیگ قطر و اولین بازی این تیم در لیگ نخبگان آسیا را با دقت و وسواس بررسی کرده‌ایم و به همین دلیل می‌گویم این دیدار برای هر دو تیم مسابقه سخت و شگفت‌انگیزی خواهد بود. .

تبلیغات بنری